Probuđeni keksi
Kraš je s kampanjom za Domaćicu izašao iz zone komfora
Da podsjetimo, Kraš je nakon burnih reakcija publike odgovorio da su kampanjom željeli osvijestiti činjenicu da su žene, uz posao koji obavljaju, uglavnom zadužene i za kućanske poslove. Točnije, 70 posto žena i 51 posto muškaraca je u njihovom istraživanju izjavilo da žene obavljaju veći dio poslova u kućanstvu. Cilj im je, kako su naveli, potaknuti sve članove društva da preuzmu svoj dio obaveza i odgovornosti u domu kako bi raspodjela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna. Iako bi se o tome kako je kampanja izvedena dalo raspravljati, Krašu i njegovom marketinškom timu ipak valja čestitati na ovom potezu. Osim što su društvene mreže prepune Domaćice, dobro je što se Kraš odlučio pozabaviti nekom aktualnom, društvenom temom, a pažnju su privukli na brend o čijem imenu nitko dosad nije razmišljao. Lider