Ljepota je imperativ
Kozmetička industrija cvate, tržište proizvoda za njegu kože premašilo vrijednost od 160 milijardi dolara
Ako ste nedavno posjetili neki domaći drogerijski lanac, mogli ste posvjedočiti rapidnom širenju ponude kozmetičkih brendova, osobito proizvoda za njegu kože. Na rast te potražnje za gotovo svime što nudi industrija ljepote utjecao je niz čimbenika, poput sve veće brige o fizičkom (i mentalnom) zdravlju, veće potrebe za ugađanjem i njegom, ali i pandemije filtara na društvenim mrežama, zbog kojih sve više potrošača ima potrebu izgledati ispeglano, mladoliko bez obzira na dob. Bez obzira na to stoje li iza kupnje zdravi (njega, zdravlje) ili nezdravi motivi (nerealna očekivanja), tu industriju ekonomska nestabilnost nije ni okrznula, odnosno potrošači su i dalje spremni uložiti u ljepotu bez obzira na rast cijena. Naravno, uz uvjet da brendovi dokažu efikasnost. Motivi su sprječavanje starenja, od reklama najviše živi TikTok, a poseban je fokus na generaciju Alfa. Lider