Kozmetička industrija cvate, tržište proizvoda za njegu kože premašilo vrijednost od 160 milijardi dolara - Monitor.hr
05.04. (10:00)

Ljepota je imperativ

Kozmetička industrija cvate, tržište proizvoda za njegu kože premašilo vrijednost od 160 milijardi dolara

Ako ste nedavno posjetili neki domaći drogerijski lanac, mogli ste posvjedočiti rapidnom širenju ponude kozmetičkih brendova, osobito proizvoda za njegu kože. Na rast te potražnje za gotovo svime što nudi industrija ljepote utjecao je niz čimbenika, poput sve veće brige o fizičkom (i mentalnom) zdravlju, veće potrebe za ugađanjem i njegom, ali i pandemije filtara na društvenim mrežama, zbog kojih sve više potrošača ima potrebu izgledati ispeglano, mladoliko bez obzira na dob. Bez obzira na to stoje li iza kupnje zdravi (njega, zdravlje) ili nezdravi motivi (nerealna očekivanja), tu industriju ekonomska nestabilnost nije ni okrznula, odnosno potrošači su i dalje spremni uložiti u ljepotu bez obzira na rast cijena. Naravno, uz uvjet da brendovi dokažu efikasnost. Motivi su sprječavanje starenja, od reklama najviše živi TikTok, a poseban je fokus na generaciju Alfa. Lider


Slične vijesti

24.01. (07:00)

Tko im je ukrao djetinjstvo?

Generacija Alfa i zabrinjavajući trendovi u svijetu kozmetike

Ovih dana, internetom kruži priča o opsesiji generacije Alfa, djecom milenijalaca, prema luksuznim kozmetičkim proizvodima. Fokus je na Sephori, gdje djevojčice od 10 godina istražuju svijet skincare proizvoda brenda Drunk Elephant, izazivajući pomutnju. Snimke ih prikazuju kako prave nered u trgovinama, otvaraju pakiranja, kradu testere i gnjave prodavačice. No, je li krivnja isključivo na njima? Terapeutkinje tvrde da je opsesija više povezana sa željom za društvenim prihvaćanjem nego s potrebom za ozbiljnom njegom kože. Ipak, stručnjaci upozoravaju da proizvodi namijenjeni odraslima nisu uvijek prikladni za mladu kožu, izazivajući raspravu o odgovornosti roditelja, influencera i društvenih mreža za ovaj zabrinjavajući trend među najmlađima. (Index)

08.09.2023. (21:00)

Bez pesticida i konzervansa

Što sve kozmetika treba da bi bila prirodna

Prirodna kozmetika na tržištu vrlo je raznolika, a ponekad je vrlo teško procijeniti kvalitetu i samu prirodnost micelarnih čistača, tonika ili krema te kako odabrati baš prirodne proizvode. Odgovor se krije u certifikatima za prirodnu kozmetiku. Da bi se certifikat „zaradio“, potrebno je da svaki proizvod prođe stručnu i iscrpnu kontrolu NATRUE stručnjaka. Certificirane su same formulacije, odnosno sastavi i detaljno se prolaze i odobravaju sve komponente – sastojak po sastojak, postotak po postotak. Sastav prirodne kozmetike trebao bi biti minimalno 95% prirodan, a u njemu se ne bi trebale nalaziti tvari kao što su sintetički aktivni sastojci, polimeri te pojedini konzervansi, a tu je i mikrobiološka ispravnost. Green

10.06.2023. (01:00)

I biti nježan prema sebi

Kako se riješiti smeđih mrlja na koži

Hiperpigmentacije jedan su od najzahtjevnijih znakova starenja kože, a rezultat su povećanog broja pigmentnih stanica u koži, melanocita i njihovog pojačanog stvaranja pigmenata melanina. Najčešći je uzrok pretjerano izlaganje suncu. Stručnjaci francuskog dermokozmetičkog brenda su za prevenciju i korekcije posljedica fotostarenja razvili liniju Melascreen s proizvodima koji štite od sunca, posvjetljuju tamne mrlje te se bore sa svim znakovima fotostarenja. Djeluje na sva tri čimbenika odgovorna za nastanak hiperpigmentacije, a potrebno ga je nanijeti dva puta dnevno na lice, vrat i dekolte. Učinkovito depigmentira hiperpigmentacije i održava rezultate tijekom vremena. Iako će se intenzitet mrlja smanjiti za 20% već nakon dva tjedna korištenja, za optimalne rezultate koristite najmanje 1 mjesec. Mixer

15.09.2016. (20:50)

Druga polovica zdravlja

U kućnoj prašini pronađene kancerogene kemikalije

Moderni domovi toliko su čisti od mikroba da djeca postaju imunološki ugrožena, no zato se u njima nalazi zabrinjavajuća količina otrovnih kemikalija, upozoravaju američki istraživači. Istraživanjem na kućanskoj prašini pokazalo se da ona sadržava čak 45 vrsta toksičnih kemikalija s raznim zdravstvenim efektima, od kojih su najopasniji fenoli i ftalati, koji se nalaze u brojnim svakodnevnim kozmetičkim proizvodima i proizvodima za čišćenje, te usporivači gorenja, koji se koriste u elektronici i proizvodima za djecu (!). Osim redovitog usisavanja, kontaminacija se može smanjiti pomnim izborom proizvoda.. Guardian

07.09.2015. (11:28)

Mali ljudi za veliki uspjeh

Od kućne radinosti stvorili milijunski biznis s kremama i šamponima

Prije točno 25 godina, farmaceutkinja Blaženka Hladnik zamiješala je prvu kremu s bademovim uljem kako bi svojim mušterijama iz ljekarne u kojoj je radila pomogla liječiti teže kožne bolesti. Od prvih pokušaja do danas, obitelj Hladnik stvorila je kompaniju Milla koja je lider u proizvodnji proizvoda za higijenu i kozmetiku za robne marke velikih trgovačkih lanaca. T-Portal