Samo ne treba imati kretena za šefa
Kako zadržati najbolje: Ponašanje voditelja presudno je za (ne)zadovoljstvo zaposlenika
Zaposlenici danas imaju mnogo veći utjecaj nego prije, jer otvorenih radnih mjesta ima više nego ljudi s odgovarajućim kompetencijama. Tvrtke se muče i sa zapošljavanjem, ali i sa zadržavanjem ljudi. Često se čuju komentari da mlađe generacije ‘nisu lojalne’ kao što su bile prije. Svatko vjerojatno ima različitu definiciju te lojalnosti, ali ako se očekuje da čovjek bude lojalan u uvjetima sličnima onima kao nekad, jer radi u ‘super tvrtki za dobru plaću i iskustvo’, mislim da je taj vlak napustio postaju. Od tvrtki se očekuje da se pobrine za mnogo više toga od sredstava za rad i redovne plaće. Jer ako to ne učine, njihovi zaposlenici neće dati sve od sebe. Ono što provjereno daje rezultate u motivaciji i angažiranosti zaposlenika, pa tako i u poslovnim uspjesima – izgradnja je i razvoj dobrih voditelja (ili ako hoćete – lidera). Jer poslovni rezultati nisu ništa drugo nego output rada voditelja i njihovih timova na poslovnim izazovima. Lider