Kako uspjeti na Youtube-u: Je, algoritmi su bitni, ali ključ je u sadržaju i izgradnji angažirane publike - Monitor.hr
Jučer (21:00)

Kad narastem, želim biti Youtuber

Kako uspjeti na Youtube-u: Je, algoritmi su bitni, ali ključ je u sadržaju i izgradnji angažirane publike

YouTube je posebna platforma s vlastitim jezikom. Morate se prilagoditi i stvarati sadržaj specifično za tu platformu, ne možete ga samo reciklirati. Mnoge tvrtke griješe tako što pišu blogove i zatim samo naprave transkript i pretvore ga u video. Ako vam je glavni kanal Twitter ili Instagram, onda nemojte isti sadržaj prenijeti na YouTube – jer to jednostavno ne funkcionira. Mnogi ljudi misle da se sve vrti oko prihoda od oglasa ili YouTube partner programa, i to može donijeti prihod, ali za većinu kreatora to nije dovoljno. Tajna u izgradnji visoko angažirane publike u bilo kojoj niši: napravite novi jezik sa svojom publikom. Još toga o izgradnji vlastitog brenda za Netokraciju.


Slične vijesti

09.09. (16:00)

YouTube 2030: "Kreator? Ma ne, sad ti videi sami sebe snimaju"

YouTube ćemo gledati kao TikTok – dolazi hiperpersonalizirani AI sadržaj

Ljudi će brzo dolaziti i odlaziti, a fokus više nije na izgradnji zajednice pratitelja, već na samome sadržaju. Publika će jednostavno htjeti biti zabavljena. Primjer toga je TikTok jer on ne stavlja kreatora u prvi plan, već sadržaj. Sadržaj će se kreirati u trenutku dok ga gledate, a temeljit će se na navikama gledatelja, a veliku će ulogu u tome imati AI. YouTube svakako neće nestati, ali će izgubiti moć nad svojim korisnicima što vodi decentralizaciji u kojoj zajednica oblikuje sadržaj. Također, taj sadržaj će postati hiperpersonaliziran, a umjetna inteligencija postaje glavni alat – jedna je od promišljanja digitalnog futurologa s VidSummita, najveće konferencije posvećene poslovnoj strani YouTubea., na kojoj su bili i momci s Netokracije.

15.06. (09:00)

Sve za content

MrBeast: 26-godišnji youtuber godišnje zaradi više od 600 milijuna dolara

Njegovi videi redovito premašuju 100 milijuna dolara pregleda i sa svakom objavom zaradi oko tri milijuna dolara. Reklamira li usput i koji brend, taj se iznos udvostručuje. Globalni fanovi obožavaju njegove elaborirane izazove, posebno nagradne igre. Naime, MrBeast, koji za sebe voli reći da je i filantrop, veliki dio svog bogatstva podijeli potpunim strancima, a pobjednici njegovih izazova za obožavatelje kući odlaze s vrijednim novčanim nagradama. Uzlet njegova alter ega MrBeasta nije tekao glatko i nije se dogodio preko noći. Počeo je sa streamanjem igrica, a popularan je postao zahvaljujući parodiranjem drugih. Krenulo mu je kad je majci obznanio da ne misli studirati, nakon čega je bio primoran odseliti i sam si plaćati račune. Veći uspjeh postiže s videom gdje u 44 sata broji do 100 tisuća. Tu shvaća da publika želi vide s bizarnim i često besmislenim izazovima. Lider

12.05. (15:00)

He broke the code, oh ohh

Slovenski poduzetnik Tomaž Zaman razvio je ruter otvorenog koda kojeg financiraju YouTube pretplatnici

Moderni ruteri imaju puno mana, a Tomaž ih dijeli u dvije kategorije: forma i funkcija. Forma se odnosi na ružnoću, dok je funkcionalnost li-la. Interenetska mreža je standardizirano rukovanje informacijama, a taj posao standardni ruteri uspijevaju odraditi. Ipak, Tomažu smeta što su sva sučelja “tvornički zaključana” (prioprietary) te su ih dizajnirali isti inženjeri koji rade na osnovnim funkcionalnostima. Tomaž ističe kako je siguran da je moguće izgraditi multimilijunsku kompaniju pomoću otvorenog koda. Ne želi potvrditi kako će njegov ruter biti potpuno otvorenog koda, ali već je nešto otkrio na svom YouTube kanalu. Netokracija

12.03. (18:00)

Tabula rasa by YouTube

YouTube izmijenio svoju početnu stranicu za neprijavljene posjetitelje

Tako, umjesto uobičajenih preporuka i popularnih sadržaja, sve neprijavljene posjetitelje dočeka – prazna početna stranica. Ovaj korak predstavlja nastavak platformine strategije za poticanje korisnika da se registriraju kako bi bolje kontrolirala njihovo iskustvo i prikazala ciljane oglase. Ova promjena posebno utječe na desktop korisnike koji nisu prijavljeni, dok se isti prazni ekran pojavljuje i kod posjetitelja koji koriste Incognito način rada preglednika ili isključe praćenje povijesti aktivnosti. Očigledno je da YouTube želi povećati broj registriranih korisnika i promicati monetizaciju sadržaja. (Bug)

02.02. (23:00)

Nema više džabe

Tvrd pristup ipak se isplati: YouTube Premium ima 100 milijuna pretplatnika

Prvo je to pokazao Netflix, a sada i YouTube: ponudite li dovoljno privlačan sadržaj, pa onemogućite besplatan pristup do njega, velik broj korisnika će se ipak odlučiti na plaćanje pretplate. Zabranom korištenja adblockera i sve oštrijim mjerama gledatelje prisiljavaju ili na plaćanje pretplate ili na gledanje (brojnih i dugotrajnih) reklama. Pretplanici dolaze iz 100 zemalja, a samo u zadnjoj godini stiglo ih je 20 milijuna. U Hrvatskoj je cijena pretplate na YouTube Premium 9,55 eura na mjesec za individualnu ili 14,60 eura za obiteljsku pretplatu. Bug, Forbes

13.10.2023. (14:00)

Ma stavim VPN i gledam iz Indonezije

YouTubeove mjere protiv adblockera stigle su i do nas

Početkom ljeta YouTube je bio počeo s ograničenim testiranjem nove metode borbe protiv adblockera. Određeni su korisnici tada počeli dobivati obavijesti o tome da će im pristup sadržaju biti onemogućen – nakon samo tri pogledana videa s uključenim adblockerima. Obavijest je iskakala isključivo korisnicima na desktop sučelju, a iz YouTubea je pojašnjeno kako se radilo o eksperimentalnoj metodi borbe protiv blokiranja oglasa. Njihov je eksperiment očito prošao uspješno, jer se sada – kako smo primijetili po društvenim mrežama – proširio i na Hrvatsku. Pred domaće korisnike je potom postavljen izbor: ugasiti adblocker ili aktivirati pretplatu na YouTube Premium. Bug

06.09.2023. (00:00)

Sliku svoju ljubim i od toga živim

Kako možete na YouTubeu zaraditi više nego pristojan novac

YOUTUBER, BETWEEN FUN AND PROFESSION. - English NEWS

Živjeti od YouTubea je ostvarivo, no to je privilegija rezervirana za rijedak broj sretnika čiji sadržaj neprestano privlači masu ljudi. Magična granica za bezbrižan život na ovoj platformi obično broji oko milijun pretplatnika. Koliko zarađuju YouTube content creatori s milijun ili više pretplatnika na svom kanalu? Taj je podatak otkrio Nate O’Brine, čija specijalnost su teme vezane uz financije. Ima nešto više od 1,3 milijuna pretplatnika i tvrdi da je prošle godine zaradio oko 440.000 američkih dolara. Pritom, najviše je u jednom mjesecu zaradio oko 54.000 dolara samo od oglasa koji se prikazuju, a najmanje oko 14.000 dolara. Dakle, zarada može itekako varirati, što nije dobro za one koji žele stabilnost u smislu računanja unaprijed, prilikom neke investicije ili slično. Ali, da se može jako dobro živjeti od toliko pretplatnika – može. No, za doći do tog cilja treba negdje početi. Najprije, svaki kreator mora aplicirati za Partner Program i dostići minimalno 500 pretplatnika, barem tri postavljena videosadržaja na kanalu te 3000 sati pregleda videa unatrag godinu dana ili tri milijuna YouTube shorts pregleda. Ictbusiness

23.08.2023. (10:14)

YouTube će dozvoljavati postavljanje AI generirane glazbe, ali uz poštivanje njihovih principa

16.08.2023. (15:00)

Sorry, alternativci, ali možda i bolje

YouTube postrožuje politiku postupanja prema medicinskim dezinformacijama

Nastavno na pravila uvedena tijekom pandemije, YouTube najavljuje implantaciju svojih dugoročnih politika postupanja prema video sadržajima koji se tiču medicine, posebice dezinformacija i neslužbenih metoda liječenja karcinoma. U vremenima kada informacije vezane uz medicinu evoluiraju, s njima se mijenjaju i dezinformacije, pa su u ovoj platformi odlučili izraditi dugoročni okvir, kojim će se voditi kada je riječ o moderiranju sadržaja iz domene medicine i zdravlja. Ubuduće će s YouTubea biti uklanjani sadržaji koji daju netočne informacije o prevenciji i liječenju bolesti, negiraju njihovo postojanje, ili pak promoviraju “čudotvorne” načine liječenja raka. Bug