Kad majstor "majstorski" zabrlja
Kako se zaštititi od grešaka i nepravilnosti majstora
Najbitniji koraci (Zgradonačelnik):
- Provjera legalnosti: Provjerite je li majstor registriran i posluje li legalno.
- Ugovor prije početka rada: Sve dogovorite unaprijed i potpišite ugovor s jasnim uvjetima.
- Račun je ključan: Uvijek tražite račun kao dokaz i garanciju za obavljeni posao.
- Reklamacija: Ako niste zadovoljni, prvo se obratite majstoru, a zatim podnesite pismeni prigovor.
- Prijavite nepravilnosti: Ako majstor ne izda račun ili nestane s predujmom, prijavite ga nadležnim institucijama.
- Čuvajte dokaze: Prikupljajte ugovore, račune, poruke i sve što može poslužiti u slučaju spora.
- Koristite prava potrošača: Obratite se Poreznoj upravi, Državnom inspektoratu ili Društvu za zaštitu potrošača.
Zaključak: Prvo provjera, zatim ugovor, pa tek onda alat u ruke – za svaki slučaj!