U motivaciji je ključ
Kako postati nezamjenjiv kao tvrtka, proizvod ili osoba
Želite li postati nezamjenjivi, trebate imati više od odličnog proizvoda ili usluge – trebate stvoriti sustav koji ima komparativnu prednost pred konkurencijom (kao što su to danas Google, Apple i Microsoft, koji su postali gotovo defaultni u korištenju informatičke opreme i pretraživanja interneta). Možete li izgraditi vlastiti osobni brend, postati MOAT (poput ekonomskog dvorca s nepremostivim jarkom) kao osoba? Zašto ne. Imidž je moat. Postanite poznati po nekoj vještini/po nečemu neobičnom. Marie Condo je moat u uređenju doma. Osmislila je jedinstvenu vještinu minimalističkog pospremanja. Ryan Holiday postao je osoba na koju pomislite kao netko spomene stoicizam. Jer o tome piše i govori godinama. Kad spomenete danas matematiku, koliko vas pomisli na Tonija Miluna? Postanite toliko dobri u nečem da vam je nemoguće zaobići. Zanemarite sve projekte sa strane i fokusirajte se da postanete najbolji u samo jednoj stvari. Izmislite nešto i gurajte to dok se ljudima ne uvučete pod kožu. Postanite ona osoba za koju će netko reći ‘ona ti to sigurno zna‘. Lider