Fizika ti je to
Kako izgleda kad se boca Coca Cole otvori u vodi
Opening coke bottle underwater! pic.twitter.com/zDDSIUwAV3
— Science (@ScienceGuys_) May 11, 2024
Opening coke bottle underwater! pic.twitter.com/zDDSIUwAV3
— Science (@ScienceGuys_) May 11, 2024
Tržište bezalkoholnih pića u Hrvatskoj lani je ostvarilo ukupno oko 565 milijuna litara prometa. To zapravo znači da se u našoj zemlji pilo čak 1,5 milijuna litara tih pića dnevno. Prema istraživanju agencije Nielsen, trećinu financijskog prometa bezalkoholnih pića, točnije blizu 34 posto, lani je držala voda. Gazirana pića imala su financijski udjel od 31 posto, voćni sokovi 16, energetska pića 7,5, a ledeni čajevi 6 posto. Tri vodeća proizvođača bezalkoholnih pića prošle su godine držala oko 58 posto ukupne prodaje u Hrvatskoj, ističe Nielsen. To su Coca-Cola, Jamnica i Cedevita. Prema službenim podacima, lani se prodalo 19,3 milijuna litara Coca-cole u Hrvatskoj, što je desetak posto više nego predlani. To znači kako se svaki dan u našoj zemlji popilo oko 53.000 litara Coca-cole. Danica
Coca Cola je povukla svoju reklamnu kampanju u Budimpešti koja prikazuje dvojicu muškaraca koji se grle i dvije žene koje piju Colu iz iste boce, što je tamošnjim stanovnicima jako smetalo jer da “homoseksualnost prijeti moralu javnosti”. Kampanja “Ljubav je ljubav” sadržavala je slogane poput “Nula šećera, nula predrasuda”, a krenula je u vrijeme kad se u gradu održava glazbeni festival Sziget. Life Site…
Japanska podružnica Coca-Cole počinje prodavati alkoholno piće što će biti prvi puta u povijesti za ovu kompaniju. Riječ je o piću Chu-Hi u limenci u kojem se biti zamiješano žestoko alkoholno piće shōchū, gazirana voda i limun. Moći će ga se kupiti s okusom limete, grejpa i drugih vrsta voća, a imat će do 9% alkohola. Mashable
Apple je najvredniji svjetski brend s vrijednosti od 184,2 milijarde dolara, slijedi Google s 141,7 milijardom dolara. Microsoft se popeo na treće mjesto kao jedan od 16 brendova koji su ostvarili dvoznamenkasti međugodišnji rast vrijednosti. Četvrta je Coca Cola, a slijede Amazon, Samsung, Toyota, Facebook, Mercedes-Benz i IBM. Tri su ključne sastavnice Interbrandove liste 100 najboljih svjetskih brendova: financijska izvedba robnih marki proizvoda i usluga, utjecaj brenda na potrošački odabir i snaga kojom brend pridonosi stabilnosti i zaradi kompanije. Forbes
Coca-Cola u Hrvatskoj nastavlja s projektom uređenja vježbališta na otvorenome, tzv. aktivnih zona, te će ove godine urediti njih još deset diljem Hrvatske. O gradovima u kojima će se urediti nove aktivne zone ponovno glasovanjem odlučuju sami građani koji glas za aktivnu zonu u svojemu gradu mogu dati na sajtu Pokretzaradost.hr od danas, 15. veljače do 15. travnja 2017. Nakon završetka glasanja Coca-Cola će urediti vježbališta u odabranim gradovima u suradnji s gradskim upravama te će im predati aktivne zone u trajno vlasništvo.
Uvažavajući povratne informacije i sugestije građana zaprimljene tijekom prošlogodišnjeg glasanja, ove godine građani za aktivne zone mogu glasovati unutar tri kategorije gradova – gradovi do 10.000, od 10.000 do 35.000 te s više od 35.000 stanovnika, a sustav glasanja svim gradovima unutar kategorija omogućuje ravnopravan položaj. Vježbališta će se na otvorenome urediti u gradovima koji u svakoj od kategorija ostvare najbolji plasman zahvaljujući glasovima građana i to u četiri grada do 10.000 stanovnika, kojih je u Hrvatskoj najviše, tri grada od 10.000 do 35.000 stanovnika te tri grada s više od 35 000 stanovnika. Bit će postavljena i aktivna zona u Zagrebu kao poklon zajednici u kojoj se nalaze proizvodni pogoni Coca-Cole.
Sve se otvorene aktivne zone i deset novih koje će se otvoriti u 2017. godini uređuju na lakodostupnim odredištima. Svaka aktivna zona bit će opremljena s ukupno šest sprava za vježbanje različite namjene kojima se ciljano mogu jačati mišići cijeloga tijela, a uza svaku je spravu istaknuto i pravilno izvođenje vježbi. Nakon otvorenja u svakoj će aktivnoj zoni Coca-Cola organizirati i besplatne aktivnosti koje uključuju različite vrste rekreacije i savjetovanje o vježbanju pod nadzorom partnera projekta te u dogovoru s mjesnim udrugama i organizacijama kao dodatan poticaj stanovništvu na više kretanja i redovito vježbanje.
U sklopu projekta Coca-Cola je lani uredila i predala na korištenje vježbališta na otvorenome u Drnišu, Slunju, Hrvatskoj Kostajnici, Pleternici, Vrgorcu, Cresu, Imotskome, Visu, Komiži i Kninu.
New York Times otkriva kako je industrija gaziranih pića posljednjih 5 godina pokušala ušutkati udruge i skupine koje promoviraju zdrav život. Američko udruženje dijabetičara od Coca Cole je primilo donacije u iznosu od 140.000 dolara, američka Udruga za bolesti srca 400.000 dolara, a Nacionalni institut za zdravlje vrtoglavih dva milijuna dolara mita. Pepsi je na mito potrošila 6 milijuna dolara. Istovremeno su i Pepsi i Cola ulagale u lobiranje protiv zdravstvenih mjera.