Tijekom pandemije otpustili su znatno manje ljudi nego Lufthansa i njemački aerodromi
Kada je riječ o zračnom prometu, Španjolska je bolja od Njemačke
Otkako se 1986. godine Španjolska priključila EU, mnogo novca iz Bruxellesa stiglo je kao pomoć za izgradnju infrastrukture – oko 160 milijardi eura. Tim novcem modernizirani su i aerodromi i željeznička mreža. Španjolski brzi vlakovi danas važe za udobne i točne. Pored toga, svi aerodromi u zemlji su pod okriljem kompanije Aena, čiji je većinski vlasnik država. Na aerodromima važe isti tehnički standardi, što olakšava koordinaciju. Prednost Španjolske je i ta da su se nakon pandemije zrakoplovni i željeznički promet prilično brzo normalizirali i što se brzo ponovno prešlo na puno radno vrijeme. S obzirom na to da su već 2021. Španjolci imali gotovo 50 posto putnika kao 2019., njihove zračne luke danas se suočavaju s manje financijskih problema. Što se tiče sigurnosti na aerodromima, željezničkim i autobusnim stanicama, Španjolci su vrlo dobro organizirani. Deutsche Welle