U slučaju crvenog svjetla na semaforu pred rotorom nastala je kolona od nekoliko stotina metara zbog čega su mnogi vozači svoje frustracije “ispucali” na društvenim mrežama: Čestitam, trebalo mi je točno 8 minuta u koloni od četiri pune trake i koja se gotovo ne miče da prođem novi rotor – napisala je jedna građanka na društvenim mrežama. Pojedini građani su zato zazivali povratak “stare” regulacije, odnosno privremenih prometnica koje su bile alternativni prolaz dok su 13 mjeseci trajali radovi na izgradnji rotora. Jutarnji
Gradski ured poručuje: Prilagođavaju se i sinkroniziraju semafori na rotoru Remetinec (Tportal)
Sjeverni krak cestovnog tunela ispod rotora u smjeru Avenija Dubrovnik – Lučko je gotov i postavlja se još samo rasvjeta, a južni krak bit će gotov idući petak. Nakon toga slijedi tehnički pregled od tjedan-dva i otvara se promet. Za tramvajsku prugu trebat će još mjesec do dva.
Da podsjetimo, rotor ostaje s tri trake, bit će izgrađen tunel istok-zapad (od Novog Zagreba prema autocesti), rampe na južnoj strani kružnog toka ostaju s tri trake. Većinu plaća EU. Voditelj projekta kaže da će biti gotov u veljači 2020. Večernji…
Radovi su počeli prije pet mjeseci, a zahvaljujući dobrim rješenjima obilaznih cesta, velike su gužve izbjegnute. Zemljani radovi su pri kraju, sada počinju betonski. I oni su zapravo lakši dio posla. Novi rotor trebao bi biti završen sredinom sljedeće godine, odnosno prije početka ljetne turističke sezone, javlja HRT
Gradu Zagrebu je dodijeljen 331 milijun kuna bespovratnih sredstava za rekonstrukciju rotora Remetinec, od čega 58 posto, 273 milijuna, iz Europskog fonda za regionalni razvoj, a ostatak iz državnog proračuna. Gradska blagajna u izgradnji rotora participira s 11 milijuna kuna.