Interliber: Više od 380 izlagača iz 13 zemalja sa skoro 200 pratećih programa - Monitor.hr
15.11.2019. (18:30)

Dobra očekivanja

Interliber: Više od 380 izlagača iz 13 zemalja sa skoro 200 pratećih programa

Poslovni FM je razgovarao s nakladnicima na Interliberu, koji očekuju dobar nastup. “Između dva Interlibera Fraktura je izdala 80 naslova i u zadnjih mjesec dana dvadesetak novih naslova od kojih su neki vrlo zanimljivi, poput satiričnog romana Herkul Miljenka Jergovića, smještenog u blisku budućnost”, rekao je vlasnik i osnivač Seid Serdarević za sajamski radio.


Slične vijesti

14.09.2021. (14:00)

Panegirik uredniku

Jergović: Seid Serdarević, čovjek kod kojeg izlaze knjige

O Frakturinu tvorcu Seidu Serdareviću kao junaku našeg doba Jergović piše: Mučio sam se oko toga može li Seid Serdarević biti junak našeg doba, ako je on i moj urednik, a Fraktura ne samo da izdaje moje knjige, nego i moja izabrana djela (što je, možda na drugi način i iz drukčijih razloga, jednaka junačka uzaludnost kao što je onomadne bilo izdavanje Kovačevih djela…). Ali nisu li i svi drugi junaci i antijunaci s ovih stranica proizvod moje fantazije i protagonisti upravo mog života? Ako su još nečijeg, to je dobro. Ali nema junaka ni antijunaka koji nije nastao iz mašte i iz osobnoga čovjekova života. O tome na jedan način čitamo u romanima i pripovijetkama, a na drugi u novinama i na stranicama ozbiljnih web portala. Ono što nam se događa ono je o čemu sanjamo i o čemu pripovijedamo. Svaki je čovjek svijet u kojem su svi drugi ljudi likovi životne priče. Seid Serdarević važan je i veoma drag lik u mojoj priči. I nije više tako mladolik. Piše Miljenko Jergović

18.03.2016. (15:48)

Novi F magazin posvećen romanu ‘Stoner’

Novi broj Frakturinog F magazina u cijelosti je posvećen jednoj knjizi i njezinu neobičnom životnom putu. Riječ je o romanu Stoner američkoga pisca Johna Williamsa (1922.–1994.). Prvi put objavljen je 1965. te prošao gotovo nezapaženo. Pola stoljeća poslije ta je knjiga postala svjetski književni fenomen koji su stvorili čitatelji.

Za to je u dobroj mjeri zaslužan Edwin Frank, urednik u The New York Review of Books. Usprkos riziku nije gubio vjeru u ono što bi uvijek trebalo biti glavno pogonsko gorivo književne industrije – čitateljsku riječ. Stoner je tako uspio bez velikih ulaganja u oglašavanje, bez plakata, filmova, trailera i nagrada. Riječ je dakle o onome što bismo, bez pretjerivanja, trebali zvati fenomenom. Roman je naposljetku uspio jer nam priča o životu koji će, usprkos vremenu ili upravo zahvaljujući njemu, naći put do svojih čitatelja. Njegov autor, nažalost, ne može svjedočiti raspletu događajâ, koji ga možda i ne bi iznenadio, ali bi ga zasigurno obradovao. On je, uostalom, od početka vjerovao da je napisao dobru knjigu o dobrom čovjeku za dobre čitatelje. Čini se da je u nekim slučajevima to još uvijek dovoljno za uspjeh i da nas, unatoč tužnoj priči među Stonerovim koricama, njegov povratak treba veseliti.