Uspoređujući hrvatsku i austrijsku IKEA-u, shvatila sam kako su globalni problemi s opskrbom posebno izraženi na hrvatskom, a znatno manje na zapadnim tržištima, a shvaćaju to i brojni nezadovoljnici okupljeni u raznim grupama na društvenim mrežama. Umjesto čekanja da namještaj stigne, aktivno se kupuju second-hand proizvodi, obavljaju se zamjene, organiziraju odlasci u Austriju, dežura se nad policama hrvatske trgovine i dojavljuje stanje na lageru. Kao konačni dokaz, u posljednjoj IKEA-inoj mjesečnoj ponudi doslovno nema niti jednog jedinog artikla iz trgovine namještajem, već se ona svodi na popust na pohani šnicl u restoranu te mesne okruglice, jednu tortu te roladice punjene bademom u njihovoj trgovini hranom. Mnogi se pitaju je li to uvod u zatvaranje zagrebačke IKEA-e i trebamo li strahovati da ćemo po omiljeni namještaj uskoro opet odlaziti u Austriju? – piše Dora Koretić za Jutarnji.