Uvijek neki vrag
Igrica dana: Level Devil
Prevrtljiva jednostavna logička, a zabavna puzzle igra. Vrag vas uvijek iznenadi. Poki
Prevrtljiva jednostavna logička, a zabavna puzzle igra. Vrag vas uvijek iznenadi. Poki
Farm Renovator ima svoj posebni mali pristup tom tržištu raznoraznih farmerskih simulatora i menadžerskih igara i ova demo verzija pokazuje NEKI potencijal, no kako kažu na gejming portalu HCL, teško se probiti do kraja uz toliko bugova.
Hugo je prvenstveno bio interaktivna televizijska emisija u kojoj se sudjelovalo telefonski, ali je naknadno uvijek dobivao prateće videoigre. Peta u serijalu došla je na jučerašnji dan prije 27 godina, tada u verziji za MS DOS. Hugo je uvijek bio avanturistički serijal s raznim mini-igrama, a u petom dijelu imali smo ih sveukupno četiri. Hugo se tako igrao padobranca, penjao se po litici, sanjkao se niz brdo i skakao po drveću. Nažalost, stare Hugo igre nisu doživjele eru digitalne distribucije pa ih se danas tako može pronaći tek zaobilaznim putem. I naravno, podsjetiti se tih igara u snimkama starih TV emisija. HCL
Ovaj legendarni Segin side-scrolling beat ’em up iz 1989., a zbog kojeg je mnoga kovanica ostavljena po arkadama, uskoro bi trebao dobiti svoju animiranu ekranizaciju. Izrada sveukupno deset epizoda povjerena je Comedy Centralu. No, detalja oko same priče i datuma izlaska serije zasad – nema. Bug
Iza svake igre koja vas opušta, zabavlja, educira… stoji složen razvojni i istraživački proces. Nikad nije dosta testiranja prije lansiranja i presude tržišta o tome koliko će dugo živjeti. I onda sve ispočetka sa sljedećim naslovom. Nikad kraja poslu i igrama. Razvoj igre sastoji se od nekoliko faza. U prvoj se radi na nekoliko koncepata koji se uglavnom razlikuju u tematici, ali u istom su žanru. Nakon takozvane ideacije kritički ocjenjujemo koncepte i pokušavamo odabrati koji zadovoljava kriterije izvedivosti u nekom razdoblju i za koji postoji tržišni potencijal, a da je moguće na njemu iskoristiti prethodno iskustvo. Kompleksnost održavanja igre u live fazi nije previsoka. Ukratko – predprodukcija, produkcija i postprodukcija. Lider
Za razliku od sličnih graditeljsko menadžerskih strateških naslova u kojima smo zaduženi za samo jedan grad, u Against the Stormu gradimo i brinemo o čitavoj mreži naselja kako bismo polako osigurali životni prostor i pokušali preživjeti razorne oluje koje razaraju sve pred sobom. Svaka misija donosi različite izazove, no zajednička im je okosnica prema kojoj izgrađujemo naselje, određujemo proizvodne lance, te istražujemo negostoljubivo okruženje u potrazi za resursima što uz pristupačno sučelje, pomalo mračnu atmosferu i adekvatan osjećaj dostignuća nije prošlo nezapaženo kod igrača. Bug
Kako je prezentirano u novom videu, priča će započeti 1940. godine, a provest će nas kroz zelena polja Europe, hladne predjele Skandinavije te pustinjske krajeve Sjeverne Afrike. Otkriveno je da će igra imati “više od 10 misija” i svaka od njih odvijat će se na drugačijim lokacijama. Sudeći po prikazanom, bit će dosta mjesta za taktiziranje i po noći i po danu. HCL Originalna igrica Commandos: Behind Enemy Lines objavljena je 1998. godine. Igra je orijentirana na tihe operacije bez dizanja uzbune, a ono što ju krasi je izometrijski pogled na cijelu frontu, koji je omogućavao igraču detaljno promišljanje nekoliko koraka unaprijed, premda to nije bila igra na poteze. Vodi se grupa od šest vojnika, s tim da su oni uvijek bili raspoređeni u raznim kombinacijama i u pravilu je svaki od njih bio majstor za nešto. HCL
Otvorite novu teretanu u gradu, opremite ju, privlačite mušterije i onda im slažete programe vježbanja te ih bodrite dok oni potiho proklinju vas, teretanu i svoju sudbinu. Ovo je jedna od onih PlayWay igara koje nisu promovirane fejk snimkama koje izgledaju bolje nego same igre. Umjesto toga ovdje možete vidjeti sirovo stanje igre gdje likovi prolaze jedni kroz druge. Demo je već dostupan, a puna verzija igre trebala bi izaći u drugoj polovici 2024. HCL
Osnovni gameplay loop, a koji se svodi na istraživanje lokacija, prikupljanje i povezivanje (izvedeno putem spomenute mentalne mape koja ne vrijeđa igračevu inteligenciju) informacija/dokaza, utvrđivanja identiteta te privođenja počinitelja – dakle, na ono što bismo komotno mogli nazvati detektivskim igraćim mehanikama – izrazito je zarazan. Takvim ga ponajviše čine proceduralna generacija koja SoD-u osigurava visok replayability, kao i činjenica da je svakom problemu (jer ipak je posrijedi immersive sim) moguće pristupiti na više načina. Sadržaja bi, odnosno tipova slučajeva moglo biti i više, kao i dijaloških opcija, a to očito misle i developeri koji trenuačno rade – ili barem tako tvrde – na stvaranju dopunskog sadržaja (uključujući implementaciju dodatnih vrsti interakcija s građanima), mehaniku skipanja vremena bilo bi moguće malo ubrzati i tako dalje, ali to su sve samo sitni i/ili lako otklonjivi nedostatci. Bug