Potreba za pojmom gejmifikacije pojavila se s popularizacijom i razvojem kompjuterskih igara. Programeri su se počeli pitati kako dizajnirati zabavu, tj. kako izazvati pozitivnu emociju kod korisnika putem ekrana. Sam pojam zaživio je krajem dvijetisućitih, iako se već desecima godina unatrag dosta ljudi bavilo ulogom zabave i igre u kompjuterskim aplikacijama. Gejmificiranog sadržaja ima svuda oko nas. Nekad je lakše uočljiv, nekad manje. Skupljate bodove na svojojkartici vjernosti u supermarketu ili na benzinskoj postaji,skupljate milje u svom frequent flyer programu, vaša vozačka može imati određen broj kaznenih bodova… No, štedite li koristeći program lojalnosti kod vaše najdraže avio kompanije ili u najdražem lancu trgovina? Koji je krajnji cilj gejmifikatora? Možda stvarno žele da naučimo novi jezik. A možda samo žele da klikamo, da trošimo, da smo prisutni. Žele nas što dulje zadržati u aplikaciji, u njihovom dućanu. Kako Magazin