Nema baš para
I dalje nitko ne zna što je Zuckerberg ciljao s Metom, ali barem su Reelsi pun pogodak
Dionice Mete pale su za dodatnih 20 posto u trgovanju izvan radnog vremena nakon izvješća o zaradi. Kompanija se već neko vrijeme bori s mnoštvom izazova poput teške makroekonomske klime, sve snažnijeg konkurentskog TikToka i posljedica promjena u praćenju oglasa tvrtke Apple Inc. Sve je to uzelo danak u Metinom golemom oglašivačkom poslovanju. U napetoj borbi protiv TikToka, Meta je dala prednost razvoju i rastu Reelsa, video formata kratke forme na Facebooku i Instagramu. Kompanija danas bilježi 140 milijardi Reels reprodukcija na platformama svaki dan, što je povećanje od 50 posto u odnosu na prije šest mjeseci. Reels, međutim, nije tako lako monetizirati kao druge vrste sadržaja tvrtke, tako da dok se okreće prema prikazivanju više kratkih videozapisa, Meta ima tromjesečni pad prihoda od više od 500 milijuna dolara. Lider