Hyundai napravio robota na četiri kotača koji može štošta toga nositi - Monitor.hr
21.12.2021. (10:00)

Wall-E, jesi to ti?

Hyundai napravio robota na četiri kotača koji može štošta toga nositi

Hyundaijev je robot dug 67 centimetara i širok 60 centimetara te ima četiri 12-inčne gume koje se zasebno mogu kontrolirati pomoću tri motora koji se nalaze na kraju svake osovine. Zahvaljujući složenom ovjesu, središnja se platforma može nagnuti u bilo kojem smjeru, što omogućava MobED-u da vješto podešava kut svog tereta kada je to potrebno. Iz tvrtke navode da MobED može postići najveću brzinu od 30 kilometara na sat i da može voziti četiri sata s jednim punjenjem. Bug


Slične vijesti

28.10. (17:20)

Najopasniji Hyundai na svijetu: Novi korejski tenk ide na vodik i donijet će nove sposobnosti na bojište

12.01. (17:00)

Leteći taxi

Hyundai-ov let u budućnost: Supernal predstavio S-A2, električni zrakoplov za taksiranje

Tvrtka za naprednu zračnu mobilnost, Supernal, predstavila je na CES-u svoj najnoviji projekt – S-A2, električni zrakoplov za okomito polijetanje i slijetanje. Ova inovacija potvrđuje Hyundai Motor Grupinu u namjeri ulaska u svijet električnih zračnih taksija, s planovima da prevozi putnike već 2028. godine. Zrakoplov S-A2 koristi električni pogon s osam potpuno nagibnih rotora, dizajniran za brzinu od 190 km/h na visini od 460 metara što potvrđuje da je namijenjen kraćim putovanjima, uglavnom iz predgrađa u gradove. Interijer je modularan, a zanimljivo je da se baterija može nadograditi kako tehnologija napreduje. S-A2 predstavlja korak prema ostvarivanju vizije zračnih taksija Hyundaija, inicijalno najavljene na CES-u 2020. godine. (Bug)

07.01. (20:00)

Konačno olakšano bočno parkiranje

Hyundaijeva inovacija: Sve smo bliže kotačima koji se zakreću za 90 stupnjeva

Za sada je potvrđeno samo postojanje e-Cornera, sustava koji, premda smo ga već vidjeli u prošlosti, upućuje na to da je Hyundai pronašao način da ga definitivno uvede u serijsko vozilo. Ovaj sustav omogućuje rotiranje sva četiri kotača pod kutom do 90 stupnjeva, osiguravajući odličnu okretnost u bilo kojem smjeru. Problemi s bočnim parkiranjem mogli bi se riješiti ako ovaj sustav postane dio naših života. Hyundai je već eksperimentirao s ovim sustavom, a sad je očigledno bliže proizvodnji, što je posebno olakšano s električnim motorima… Revija HAK

02.01.2023. (16:42)

Hyundai u novoj reklami pojašnjava kako se pravilno izgovara: Hjun-dej

03.05.2022. (15:00)

Ode investitor

Hyundai prekida sve poslove s Rimcem?

Hyundai i sestrinska marka Kia zajedno su uložili 80 milijuna eura (84 milijuna dolara) u električni startup 2019. kako bi preuzeli 12 posto udjela u tvrtki. Nema naznaka da će nastaviti raditi nakon što dovrše zadane projekte koji su u tijeku. Prema jednom izvoru, Hyundaijev odnos s Rimcem pogoršao se kad je tvrtka sa sjedištem u Hrvatskoj postala tješnje povezana s Porscheom. Istovremeno, Rimac grupa postala je većinski dioničar Bugattija s 55 posto, dok Porsche posjeduje preostalih 45 posto. Zajednički rad na projektu gorivih ćelija, koji je prvi put viđen na konceptu Hyundai Vision FK prikazanom prošle godine, neće se nastaviti. Index, slučaj se komentira i na Forumu.

05.09.2021. (09:00)

Zadnja runda za iAuto

Apple pregovara s Toyotom o masovnoj proizvodnji svojeg električnog automobila

Ono što se zasad zna da Apple neće automobile proizvoditi sam, već će primarno raditi na popratnim tehnologijama i dizajnu, dok bi proizvodnja bila prepuštena nekom drugome. Ranije ove godine govorilo se kako je potencijalni proizvođač Hyundai, no dogovori dvaju kompanija navodno nisu urodili plodom. Apple, pak, ne odustaje, već i dalje planira u masovnu proizvodnju pustiti svoj električni automobil, i to već 2024. godine. Sada su njihovi predstavnici u još jednoj rundi pregovora u Južnoj Koreji i Japanu. Bug

16.10.2019. (15:30)

Otvaraj hidrogenske pumpe!

Južna Koreja ulaže 1,8 milijardi dolara u autonomne aute na vodik

Predsjednik Južne Koreje Moon Jae-in rekao je da će dostignuća južnokorejskih stručnjaka u proizvodnji baterija, mikročipova i na polju IT-a pomoći Južnoj Koreji u dostizanju svjetskog liderstva u automobilskoj industriji budućnosti. Vodikova gorivna ćelija ekološki je prihvatljiv izvor energije s gotovo neiscrpnim resursom, jedini su nusproizvodi vodena para i toplina, a gubitak učinkovitosti tijekom rada je minimalan. Index

28.05.2019. (14:15)

Test: Hyundai i20 – gradski adut s redizajnom dobio dozu dopadljivosti koja mu je dosad nedostajala, ali i zanimljive novosti u ponudi motorizacije

14.05.2019. (11:30)

Sveta Koreja

Hyundai u Rimac Automobile ulaže 600 milijuna kuna

Hyundai Motor Company ulaže 474 milijuna kuna, a Kia Motors Corporation 126 milijuna kuna u tvrtku Rimac Automobili, a za razvoj dva električna vozila visokih performansi do 2020. godine. Hyundai u ovo ulazi jer vjeruje da će mu Rimac pomoći u prijelazu na tzv. čistu mobilnost.