Tko nije radio u call centru, ne zna što je pakao
Hrvatska: Uzbuna u pozivnom centru
Ni godinu dana nakon početka sindikalnog organiziranja odnos radnika i uprave dodatno je pogoršan. Riječ je o kompaniji City Connect, danas u vlasništvu švedskog Transcoma, koja zapošljava prvenstveno na tzv. projektima za druge firme. Rad zaposlenih se više agencijski vezuje za pojedinog korisnika – Viber, E.ON, Telegram, A1 i slične – negoli što funkcionira po klasičnoj relaciji između poslodavca i radnika. Potonji smatraju da problemi počinju već na toj činjenici svojevrsnog prikrivanja stvarnih obveza prema zaposlenima. Posljedica je njihovo nezadovoljstvo uvjetima rada, plaćama osjetno ispod hrvatskog prosjeka, komunikacijom s upravom. Što se tiče „socijalnog dijaloga“, strahuju da je i u njihovom poduzeću sa sjedištem u Varaždinu od toga ostao samo dopadljiv naziv. Uprava odnedavno opstruira, i to već treći put, proces kolektivnog pregovaranja koji bi trebao rezultirati boljim položajem radnika i općenito manjim stresom na potezu uprava-zaposleni. Povrh svega, generalna orijentacija poslodavca ogleda se u sad već serijskom otkazivanju radnog odnosa sindikalno organiziranim radnicima. Deutsche Welle/Novosti