Moj život sastoji se od aplikacija
Grupe na komunikacijskim platformama zasjenile su društvene mreže
Korisnici su, očito, umorni od mora sadržaja i sponzoriranih objava. Shvatili su da nemaju kontrolu nad sadržajem koji konzumiraju (iako se na prvu možda čini da imaju), a raznih društvenih mreža toliko je da ih jednostavno ne mogu sve ‘pohvatati‘. Društvene mreže i dalje su dominantne u medijskom pejzažu, ali se promijenio način na koji se upotrebljavaju. Tako su sada sve popularnije različite grupe i zajednice poput onih na Facebooku i WhatsAppu te Viberu, Signalu i Telegramu. Odnosno, dok Instagram i TikTok služe uglavnom za zabavu, za informacije i interese tu su spomenute grupe, dok su za prijatelje, roditelje i poznanstva znajzastupljeniji WhatsApp i druge messenger aplikacije. Drugim riječima, svatko si stvara svoj balon, sa sadržajem koji ih zanima, gdje konzumira sadržaj sa stavovima s kojim se slaže, zbog čega se istodobno izolira od drugačijih perspektiva. Lider