Hanfa, pomagaj
Građani se lani žalili Hanfi najviše zbog osiguranja i preuzimanja Turisthotela
Kad su financijske usluge u pitanju, građani se najviše osjećaju zakinutima u odnosima s osiguravajućim kućama, a sve ih više muči i način na koji se preuzimaju dionice kompanija na burzi. Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) objavila je izvješće o predstavkama korisnika financijskih usluga za prošlu godinu, odnosno o prigovorima koje je kao regulator financijskog sektora dobila od građana. Najviše problema, iz perspektive korisnika, bilo je na području osnovanosti zahtjeva za naknadom štete te obveze isplate štete ili osigurnine. OD broja predstavki iz područja tržišta kapitala, najviše je vezano uz slučaj prodaje Turisthotela, čije je preuzimanje obilježio otpor Uprave i tadašnjeg najvećeg dioničara Frane Skoblara, kao i sumnja na objavu povlaštenih informacija putem elektronskih poruka, o čemu je Hanfa provela dodatni nadzor. Lider