Još samo da cijevi poprave i kose travu redovito, di bi im bio kraj
Godinu dana nakon: Je li Zagreb naš?
Dojam da odgovorni za Grad nisu više tipični političari pojačava se gradonačelnikovim dolascima na posao biciklom ili tramvajem. Prisutan je osjećaj da je sve to daleko od “uobičajene politike”: vozni park službenih automobila dramatično je smanjen, a odlaze i sumnjivi “savjetnici” na napuhanim plaćama. Iako mainstream mediji vječno traže dašak skandala, minuli su dani koji su pripadali ljudima imenovanim na radna mjesta zbog stranačke pripadnosti. Renovirano je desetak škola, mnoge druge javne ustanove i pojedine privatne kuće. Započeo je i ambiciozan program proširenja predškolskog odgoja te se trenutno grade četiri od šesnaest planiranih novih dječjih vrtića. Nijedna od značajnijih mjera nove zagrebačke vlasti nije osobito lijeva i sve su daleko od revolucionarnih, ali proizvele su stvarnu razliku u svakodnevnim životima običnih ljudi. H-alter