Milena generacijo moja
Generacija X, milenijalci ili generacija Z: Kako se prodaja razlikuje ovisno o generaciji i koje su formule uspjeha
Od “tihe generacije” do “generacije Alpha”, svaka grupa ima različite vrijednosti, komunikacijske stilove i ponašanja pri kupnji koje tvrtke (a i samozaposleni profesionalci) moraju uzeti u obzir kada nude svoje proizvode ili usluge (Poslovni):
- Tiha generacija (1925.-1945.): Kada komunicirate s ovom generacijom, izbjegavajte korištenje previše neformalnog, opuštenog jezika ili slenga koji bi mogao djelovati kao nepoštovanje. No, nemojte misliti da nisu sposobni usvojiti novu tehnologiju i moderne ideje
- Boomeri (1946.-1964.): angažirajte ih personaliziranim i autentičnim interakcijama koje pokazuju poštovanje njihove individualnosti. Pružite detaljne informacije i demonstracije kako biste dobili njihovo povjerenje
- Generacija X (1965-1979): Oni cijene autentičnost i transparentnost, stoga izbjegavajte korištenje prodajnih taktika koje koriste stvaranje pritiska ili agresivno slanje poruka
- Milenijalci (1980.-1994.): Izbjegavajte korištenje zastarjelih prodajnih taktika ili lažnih marketinških strategija jer ih to može odbiti od vašeg brenda. Umjesto toga, usredotočite se na izgradnju istinskih veza i pružanje vrijednosti kroz transparentne pristupe
- Generacija Z (1995.-2012.): Generacija Z vrlo je vizualna i dobro reagira na privlačan, multimedijski sadržaj. Izbjegavajte biti previše “prodajni” ili promotivni u svojim porukama. Oni su društveno svjesni potrošači
- Generacija Alpha (2013.-2025.): Usredotočite se na vizualni i interaktivni sadržaj kako biste privukli njihovu pozornost u sve digitalnijem svijetu i stvorili privlačna i obrazovna iskustva koja su u skladu s njihovom znatiželjom i željom za istraživanjem.