Malci genijalci, s puno više tereta na kičmi
Generacija alfa: Na scenu stupaju educirani, samouvjereni klinci kojima je tehnologija u malom prstu
Mlađi od dvanaest godina u bliskoj će budućnosti biti oni koji ‘raspolažu vlastitim dohotkom‘, a trenutačno utječu na način na koji njihovi roditelji i skrbnici raspolažu svojim, zbog čega im se brendovi u posljednje vrijeme sve više okreću. I zato, osim što lansiraju kolekcije isključivo za klince, nastoje ih pratiti ukorak – u stvarnom i virtualnom svijetu. Neki marketingaši i konzultanti koji se bave analizom različitih generacija potrošača pokušali su biti precizniji u definiraju alfica pa su, primjerice, zaključili da će biti vrlo nestrpljivi jer su se naviknuli da im tehnologija ispunjava želje i potrebe od malih nogu. Istodobno je istraživanje koje je nedavno objavio Business Wire pokazalo da će se alfe (izuzme li se temeljna briga o hrani i krovu nad glavom) brinuti zbog više stvari nego njihovi preci, milenijci i baby boomeri, kad su bili njihovih godina. Lider