Generacija Alfa i zabrinjavajući trendovi u svijetu kozmetike - Monitor.hr
24.01. (07:00)

Tko im je ukrao djetinjstvo?

Generacija Alfa i zabrinjavajući trendovi u svijetu kozmetike

Ovih dana, internetom kruži priča o opsesiji generacije Alfa, djecom milenijalaca, prema luksuznim kozmetičkim proizvodima. Fokus je na Sephori, gdje djevojčice od 10 godina istražuju svijet skincare proizvoda brenda Drunk Elephant, izazivajući pomutnju. Snimke ih prikazuju kako prave nered u trgovinama, otvaraju pakiranja, kradu testere i gnjave prodavačice. No, je li krivnja isključivo na njima? Terapeutkinje tvrde da je opsesija više povezana sa željom za društvenim prihvaćanjem nego s potrebom za ozbiljnom njegom kože. Ipak, stručnjaci upozoravaju da proizvodi namijenjeni odraslima nisu uvijek prikladni za mladu kožu, izazivajući raspravu o odgovornosti roditelja, influencera i društvenih mreža za ovaj zabrinjavajući trend među najmlađima. (Index)


Slične vijesti

12.03. (14:00)

Neki novi klinci

Istraživanje: Generacija Alfa pokazuje snažan interes za posjedovanje vlastitih tvrtki

Čak 77% djece u dobi od 8 do 14 godina izrazilo je želju za osnivanjem vlastitog poslovnog pothvata ili vođenjem malog poduzeća ili posla koji je dodatni izvor zarade, u usporedbi sa samo 13% koji su rekli da bi radije radili za druge. Ovo istraživanje ukazuje na potencijalnu revoluciju u načinu poslovanja i zajednici. Također, generacija Alfa pokazuje razumijevanje važnosti tehnologije, posebno umjetne inteligencije, u oblikovanju njihove budućnosti. Očekuje se da će ova generacija ubrzati promjene u svim aspektima života, od poslovanja do financijskog planiranja. (Poslovni dnevnik)

07.03. (19:00)

Generacija samih svojih gazdi

Šajatović: Kako će stvarnost lupiti generaciju alfa (djecu rođenu nakon 2010.)

Teško je predvidjeti kako će izgledati poduzetničko okružje 2035. Uz posljedice koje za društvene i ekonomske odnose već donose digitalizacija, demografija, robotizacija, umjetna inteligencija, klimatske promjene i još niz faktora, sve je moguće. Pa i to da većina budućih mladih ljudi u srednjoj Europi, starih između 25 i 35 godina, ima vlastiti biznis. Međutim, treba uzeti u obzir da ključni obrasci ponašanja u društvima kakvo je hrvatsko pokazuju stoljetnu žilavost i opstojnost unatoč svim tehnološkim novostima i izmijenjenim društvenim uređenjima. Možda smo mi stariji previše pesimistični, ali teško je zamisliti da će birokracija, u kombinaciji briselske i zagrebačke, manje nego sada zagorčavati život poduzetnicima iz generacije alfa.

Prije ili poslije romantični pripadnici nove generacije čut će za mnoge slučajeve korumpiranih birokrata, kontroverznih sudaca, političkih reketara i ekipa koje, čim uspiješ, pokucaju na vrata i nude ‘zaštitu‘. Shvatit će da onih 13 posto koji žele raditi za drugoga baš i nisu ‘luzeri‘. Pogotovo ako planiraju raditi za najboljeg poslodavca u zemlji – državu. Miodrag Šajatović za Lider.

01.07.2022. (14:00)

Malci genijalci, s puno više tereta na kičmi

Generacija alfa: Na scenu stupaju educirani, samouvjereni klinci kojima je tehnologija u malom prstu

Mlađi od dvanaest godina u bliskoj će budućnosti biti oni koji ‘raspolažu vlastitim dohotkom‘, a trenutačno utječu na način na koji njihovi roditelji i skrbnici raspolažu svojim, zbog čega im se brendovi u posljednje vrijeme sve više okreću. I zato, osim što lansiraju kolekcije isključivo za klince, nastoje ih pratiti ukorak – u stvarnom i virtualnom svijetu. Neki marketingaši i konzultanti koji se bave analizom različitih generacija potrošača pokušali su biti precizniji u definiraju alfica pa su, primjerice, zaključili da će biti vrlo nestrpljivi jer su se naviknuli da im tehnologija ispunjava želje i potrebe od malih nogu. Istodobno je istraživanje koje je nedavno objavio Business Wire pokazalo da će se alfe (izuzme li se temeljna briga o hrani i krovu nad glavom) brinuti zbog više stvari nego njihovi preci, milenijci i baby boomeri, kad su bili njihovih godina. Lider