Ipak nam fali plac i kumice
Gdje se mogu preko Interneta naručiti dostava namirnica i kućnih potrepština
Bug je napravio listu trgovina koje vam mogu olakšati dugotrajnu izolaciju u kući dostavom namirnica i drugih potrepština. Evo nekih od njih:
Bug je napravio listu trgovina koje vam mogu olakšati dugotrajnu izolaciju u kući dostavom namirnica i drugih potrepština. Evo nekih od njih:
Prema važećim propisima EU, pošiljke kupljene online u zemljama izvan EU ne podliježu carini ako im vrijednost ne prelazi 150 eura. Europska komisija predložit će do kraja mjeseca ukidanje tog limita. Kritičari Sheina i Temua u Sjedinjenim Državama već su se požalili da kompanije koriste carinska izuzeća kako bi potkopale konkurenciju i izbjegle carinske preglede proizvoda. Takva praksa pomaže dvjema tvrtkama da kupcima diljem svijeta nude haljine po cijeni od samo osam dolara i pametne satove za 25 dolara, primjećuje Reuters. Index
Online trgovina dostupna je još od sredine 90-ih godina prošlog stoljeća, ali tek u novije vrijeme postala je masovno prihvaćena. Ne tako davne 2017. godine, online trgovina predstavljala je samo jednu desetinu ukupne prodaje širom svijeta, a do 2025. godine se očekuje da će taj postotak narasti na 27 %. To znači da gotovo 2.14 milijardi ljudi kupovinu obavlja online. Najviše se nude kućanski proizvodi, prehrambene namirnice, odjeća, kozmetika, ali najveći online trgovac Amazon ruši tu barijeru i najavljuje da će od iduće godine kupci u svoje „košarice“ moći dodati i automobile. Za početak moći će kupiti južnokorejskog proizvođača Hyundaija, a u budućnosti očekuju i druge modele. Aljazeera
Prema navodima istraživanja GFK Hrvatska, hrvatski potrošači u prosjeku unutar šest mjeseci odlaze u trgovine 130 puta. Svaki odlazak pritom oduzima dio slobodnog vremena. Vožnja do supermarketa, traženje parkinga, potraga za artiklima, stajanje u redu na blagajni pa, konačno, povratak u stan. U danima u kojima nam je svaka sekunda dragocjena nismo baš voljni potrošiti toliko vremena na nabavku namirnica. Pogotovo kada znamo da postoji alternativa. Usluge poput Wolta ispočetka su bile imanentan sigurnosni odgovor na tada aktualne uvjete života, no danas se pretvorila u sve popularniji alat za uštedu vremena. Studija o kupovnim navikama europskih potrošača koju je objavila jedna globalna konzultantska firma to i potvrđuje. Marin Šušnjar za tportal.
Pokazuje novi Eurostat. Prošle 2020. godine oko 65% svih odraslih osoba (u dobi od 16 do 74 godine) u EU je kupilo/naručilo robu ili usluge na Internetu tijekom 12 mjeseci prije istraživanja, objavio je Eurostat. Mlađi ljudi u dobi od 25-34 godine imali su 2,5 puta veću vjerojatnost da su koristili Internet za kupovinu (83%) nego ljudi u dobi od 65-74 godine (33%). Kupovina putem Interneta postala je češća u EU jer se korištenje Interneta širi na sve dobne skupine. Potrošači cijene dostupnost širokom rasponu proizvoda u bilo koje vrijeme i bilo gdje, uz dodatnu pogodnost posebnih cijena. Događaji poput crnog petka, kao i cyber ponedjeljka, neke su od prilika u kojima online kupnja ima prednost u kalendaru. Mreža
Tijekom ovogodišnjeg Dana samaca, neobičnog kineskog konzumerističkog “praznika”, 60,3% kupaca svoj je šoping obavilo biometrijski, bilo otiskom prsta ili skeniranjem lica, objavio je kineski servis za plaćanje Alipay. Prodano je robe u vrijednosti za 30 milijardi doalra. Bug / TechCrunch…