Gdje se mogu preko Interneta naručiti dostava namirnica i kućnih potrepština - Monitor.hr
27.03.2020. (18:30)

Ipak nam fali plac i kumice

Gdje se mogu preko Interneta naručiti dostava namirnica i kućnih potrepština

Bug je napravio listu trgovina koje vam mogu olakšati dugotrajnu izolaciju u kući dostavom namirnica i drugih potrepština. Evo nekih od njih:

  1. eKupi
  2. Konzum Klik
  3. Glovo
  4. Bazaar
  5. Uje
  6. Stridon
  7. Vrutak

Slične vijesti

03.07. (16:00)

Što ste kupovali za bagatelu, kupovali ste

EU će uvesti carine na jeftinu robu s AliExpressa, Temua, Sheina…

Prema važećim propisima EU, pošiljke kupljene online u zemljama izvan EU ne podliježu carini ako im vrijednost ne prelazi 150 eura. Europska komisija predložit će do kraja mjeseca ukidanje tog limita. Kritičari Sheina i Temua u Sjedinjenim Državama već su se požalili da kompanije koriste carinska izuzeća kako bi potkopale konkurenciju i izbjegle carinske preglede proizvoda. Takva praksa pomaže dvjema tvrtkama da kupcima diljem svijeta nude haljine po cijeni od samo osam dolara i pametne satove za 25 dolara, primjećuje Reuters. Index

12.12.2023. (17:00)

Mama kupila traktora (s Amazona)

Trend online trgovine nezaustavljivo raste

Online trgovina dostupna je još od sredine 90-ih godina prošlog stoljeća, ali tek u novije vrijeme postala je masovno prihvaćena. Ne tako davne 2017. godine, online trgovina predstavljala je samo jednu desetinu ukupne prodaje širom svijeta, a do 2025. godine se očekuje da će taj postotak narasti na 27 %. To znači da gotovo 2.14 milijardi ljudi kupovinu obavlja online. Najviše se nude kućanski proizvodi, prehrambene namirnice, odjeća, kozmetika, ali najveći online trgovac Amazon ruši tu barijeru i najavljuje da će od iduće godine kupci u svoje „košarice“ moći dodati i automobile. Za početak moći će kupiti južnokorejskog proizvođača Hyundaija, a u budućnosti očekuju i druge modele. Aljazeera

21.10.2023. (12:00)

Shopping na klik

Brojke potvrđuju: Budućnost kupnje špeceraja definitivno je online

Prema navodima istraživanja GFK Hrvatska, hrvatski potrošači u prosjeku unutar šest mjeseci odlaze u trgovine 130 puta. Svaki odlazak pritom oduzima dio slobodnog vremena. Vožnja do supermarketa, traženje parkinga, potraga za artiklima, stajanje u redu na blagajni pa, konačno, povratak u stan. U danima u kojima nam je svaka sekunda dragocjena nismo baš voljni potrošiti toliko vremena na nabavku namirnica. Pogotovo kada znamo da postoji alternativa. Usluge poput Wolta ispočetka su bile imanentan sigurnosni odgovor na tada aktualne uvjete života, no danas se pretvorila u sve popularniji alat za uštedu vremena. Studija o kupovnim navikama europskih potrošača koju je objavila jedna globalna konzultantska firma to i potvrđuje. Marin Šušnjar za tportal.

28.11.2021. (08:30)

I staro i mlado na ebay

Online trgovina širi se na sve dobne skupine

Pokazuje novi Eurostat. Prošle 2020. godine oko 65% svih odraslih osoba (u dobi od 16 do 74 godine) u EU je kupilo/naručilo robu ili usluge na Internetu tijekom 12 mjeseci prije istraživanja, objavio je Eurostat. Mlađi ljudi u dobi od 25-34 godine imali su 2,5 puta veću vjerojatnost da su koristili Internet za kupovinu (83%) nego ljudi u dobi od 65-74 godine (33%).  Kupovina putem Interneta postala je češća u EU jer se korištenje Interneta širi na sve dobne skupine. Potrošači cijene dostupnost širokom rasponu proizvoda u bilo koje vrijeme i bilo gdje, uz dodatnu pogodnost posebnih cijena. Događaji poput crnog petka, kao i cyber ​​ponedjeljka, neke su od prilika u kojima online kupnja ima prednost u kalendaru. Mreža