Future Islands stižu na deseti INmusic festival - Monitor.hr
23.01.2015. (14:23)

Future Islands stižu na deseti INmusic festival

Najnoviji izvođač desetog po redu INmusic festivala trenutno je jedan od najpopularnijih indie pop bendova na svijetu; Future Islands. Američki glazbeni časopis Rolling Stone uvrstio ih je 2014. godine među 10 najboljih novih izvođača. Uz headlinere Placebo, zatim Black Rebel Motorcycle Club, Eagles of Death Metal i We Are Shining, Future Islands su sljedeći najavljeni bend za INmusic 2015 i zasvirat će na OTP World Stageu.

Bend iz Baltimorea čini troje članova; Gerrit Wellmers (klavijature), William Cashion (bass, akustična i električna gitara) te karizmatični frontman Sammuel T. Harring. Na prvi pogled sasvim miran i pristojan mladić koji na pozornici postaje kontrast sam sebi i pokazuje svoju drugu stranu te svojom ekscentričnosti, pokretima i energijom podsjeća na najbolje trenutke jednog Henrya Rollinsa, dok istovremeno pjeva svoje pop balade uz povremeno “zavijanje”. Upravo na spektakularnom nastupu kod Lettermana svoj su jedinstven i beskrajno simpatičan live izričaj približili i svjetskoj publici. Pjesma koju su izvodili tada njihov je najveći singl “Seasons (Waiting for you)”, a koja je završila na mnogobrojnim popisima najboljih i najomiljenijih singlova protekle godine.

https://www.youtube.com/watch?v=1Ee4bfu_t3c

Osnovani su 2006. godine, imaju 4 albuma iza sebe, a zadnji “Singles” iz 2014., sudeći po kritikama, je njihov najbolji album te im je donio najveću publiku. Q magazine je “Singles” opisao kao “briljantan i očaravajuć album”, a hvalospjevima se, između ostalih, pridružio i magazin Mojo koji je ustvrdio da njihova “ekstatična melankolija nikada nije zvučala tako slobodno”. Gostovali su u Zagrebu prošle godine kada su rasprodali koncert.


Slične vijesti

09.02. (15:00)

Sintesajzer nije mrtav

Future Islands – People Who Aren’t There Anymore: početna točka za neka nova prijateljstva

Gorko iskustvo, koje upravo problematizira prekide veza uzrokovano dobrim dijelom i globalnom traumom, pretočilo se u nadahnuti album koji se prvenstveno bavi narativom iscjeljenja. Ovaj post-wave sastav je time posljedično svojim zvukom još malo dublje zagazio u 1980-te, ne samo zbog Welmersovog forsiranja starih syntheva, već je i tempo dobio na zamahu jer se odavno zna da plesni ritam najbolje liječi traume. Zoran Stajčić za Ravno do dna.