Ljudi smo, nećemo se dogovoriti
Fižulić: Kako je HDZ devedesetih ciljano uništio tržište i dizajnirao sustav iz kojeg se ne možemo iščupati
U protekla tri desetljeća hrvatski su građani umjesto tržišne utakmice dobivali deformirana tržišta cijeloga niza roba i usluga kao logičan rezultat rođačkoga i ortačkoga kapitalizma. U drugoj polovini devedesetih, nakon uspješno provedene podjele društvene imovine zaslužnim partijskim prvoborcima i viđenijim donatorima, hrvatske vlasti uvele su enormnu carinsku zaštitu na većinu roba, a sve zbog potpore netom stasalim rođacima i ortacima… Zbog takve svoje pozicije HT i A1 imaju, kako je to navedeno u Zakonu, „sposobnost nametanja tržišnih uvjeta“ odnosno „sposobnost isključivanja konkurenata s tržišta“, a upravo je to A1 učinio prekidom suradnje s UM-om. HAKOM nikada nije pokazao neki naročiti interes za primjenu Zakona o zaštiti tržišnoga natjecanja na tržištu kablovske televizije… piše Goranko Fižulić za Telegram.