FIFA suočena s gubitkom ključnih sponzora - Monitor.hr
28.05.2015. (17:28)

Pad titana

FIFA suočena s gubitkom ključnih sponzora

Nakon velikog korupcijskog skandala u FIFA-i, VISA Inc., jedan od najjačih sponzora, razmišlja o tome da prekine sponzorstvo s krovnom nogometnom organizacijom. Prošlog studenog FIFA je izgubila pokroviteljstvo Sonyja, a Adidas i Coca-Cola suzdržani su u komentarima, vjerojatno zbog dugoročnih ugovora o sponzorstvu s FIFA-om. Index


Slične vijesti

15.05.2023. (14:00)

Drugi puta ću pametnije

Adidas odlučio što će napraviti s gomilom neprodanih tenisica Kanye Westa

Model tenisica koje potpisuje Kanye West rasprodale su se u 60 sekundi. Neobične su. - Novi list

Zbog Westovih antisemitskih komentara krajem prošle godine Adidas se našao u nezavidnoj poziciji, a sad je poznato i kako će kompanija riješiti taj problem. Adidas će prodati dionice Yeezyja, donirati prihode međunarodnim organizacijama i prodati dio robe iz ugašenog partnerstva s reperom Kanyeom Westom, najavio je izvršni direktor Adidasa Björn Gulden. Milijuni tenisica Yeezy u maloprodajnoj vrijednosti 1,2 milijarde eura (1,3 milijarde dolara) trenutačno stoje u skladištu nakon što je obustavljena njihova prodaja. Njihova vrijednost na tržištu preprodaje naglo je porasla otkako ih je Adidas prestao proizvoditi, a cijena nekih modela više je nego udvostručena. Poslovni

15.08.2021. (12:00)

Po cijeni manjoj od kupovne

Adidas prodaje Reebok američkom brendu

Adidas prodaje Reebok kompaniji Authentic Brands Group (ABG) za 2.1 milijardu eura (2.5 milijardi dolara). Reebok je kupljen 2006. godine za 3.8 milijardi dolara kako bi se mogao natjecati s najvećim rivalom Nikeom, no zbog slabe uspješnosti marke ulagači su vršili pritisak da se ona proda, piše Reuters. U međuvremenu je Adidas uspio srezati dominaciju Nikea u Sjedinjenim Državama sa svojim vlastitim brendom, uz pomoć suradnje sa slavnim osobama poput Kanyea Westa, Beyonce i Pharrella Williamsa. ABG je tijekom 11 godina prikupio više od 30 brendova, koji se prodaju u 6000 trgovina. Njegove robne marke uključuju lance odjeće Aeropostale i Forever21, kao i časopis Sports Illustrated. Index

02.12.2020. (11:33)

Nema problema

Dežulović: Učenje Njemačka o veličanstveno uspjeh košarkaški klub Jugoplastika

Boris Dežulović o Adidas reklami: Ono s čim imam problem nema veze s marketingom njemačke korporacije, već više sa splitskim i hrvatskim, hm, automarketingom. Ovdje, naime, nisu popizdili na kazahstanski pristup Splitu i Hrvatskoj, nisu popizdili ni na stereotip zapuštenog, izbrijanog mužjaka, ni na njegov jagshemash ‘nema problema’, ni na njegov jagshemash ‘u pičku materinu’, već na Paška kao basketbaliju koji jede ćevape s ajvarom.

22.05.2019. (14:12)

Adidas i Nike traže od Trumpa da povuče tenisice s popisa robe proizvedene u Kini podložne dodatnim carinama

05.11.2018. (16:00)

Real će za mali znak Adidasa na dresu dobivati 110 milijuna godišnje, sljedećih 10 godina. To je skoro jednako koliko Nike daje za 21 klub NBA lige.

16.01.2018. (23:25)

Kako kul! – Adidas prodaje tenisice koje imaju ugrađenu godišnju kartu za javni prijevoz u Berlinu; par se prodaje za 180 eura, a inače godišnja karta dođe 730 eura; karta je ugrađena u jezik tenisice

26.04.2017. (15:46)

Vice Sports podsjeća na staru priču o braći Adiju i Rudolfu Dasleru, njihovoj dubokoj svađi i tvornicama tenisica Adidas i Puma koje su ostavili iza sebe

09.09.2016. (12:56)

Trud i rad = uspjeh

Od tvrtke u podrumu do preko 10 milijuna kopački za Adidas

Buka donosi priču o tvrtki Sanino iz Dervente koja proizvodi obuću, te intervju sa vlasnikom Radovanom Pazurevićem, koji je biznis sa suprugom počeo u podrumu kuće. Tvrtka već 17 godina uspješno posluje sa Adidasom, za koji su izvezli preko 10 milijuna pari tenisica. “Nikad nismo razmišljali da budemo trgovci, da radimo neku uslužnu djelatnost, da preprodajemo, da prodajemo pamet, da radimo neke finije poslove, da nismo upregnuti svaki dan. Mi smo čitavo vrijeme razmišljali da samo svojim radom možemo sebi i članovima svoje familije obezbijediti bolju egzistenciju”, kaže Pazurević.

25.05.2016. (09:05)

Idealni zaposlenici

Adidas vratio tvornicu u Njemačku, tenisice će proizvoditi roboti

Dvadeset godina nakon što je proizvodnja preseljena u Aziju (gdje ih prate štrajkovi), Adidas se vraća u Njemačku, u prototipni pogon Speedfactory u kojem će raditi roboti, najavio je izvršni direktor Herbert Hainer. Ručni rad azijskih radnika tako će zamijeniti automatizirana proizvodnja, iako ne u potpunosti, a usto će se i proizvodi nalaziti bliže prodajnim mjestima. Adidas je 2015. proizveo 301 milijun pari tenisica, a svake bi godine trebao proizvesti još 30 milijuna više kako bi dostigao zacrtani cilj do 2020. godine. Guardian