Sunce, more i otoke svi imaju i doma (dobro, nemaju, ali you got the point)...
Napokon! Konkretan prijedlog kako unaprijediti turističku ponudu
Za kvalitetno pozicioniranje hotelskog brenda moramo razumjeti trenutačne trendove u putovanjima ili zamisliti buduće. Sada neki od najpopularnijih trendova u industriji uključuju održivost u poslovanju, originalnost koju nudi iskustveno ugostiteljstvo, sve što možemo podvesti po zajednički nazivnik wellbeing, povezanost s lokalnom zajednicom i pružanje iskustava na otvorenome. Ali to nisu samo trendovi; oni su odraz sve veće želje ljudi za dubljim, originalnim iskustvima. Globalno pozicioniranje brenda nije samo pitanje konceptualizacije, strategije, dosljednosti i umrežavanja. To je putovanje koje uključuje razumijevanje i zadovoljavanje želja i potreba gostiju, izgradnju iskrenih veza s njima i stvaranje izvrsnih iskustava koja nadmašuju očekivanja. Hotel nije samo mjesto za noćenje, to je odredište na presjeku edukacije, zabave, estetike i eskapizma. Učenje kuhanja lokalnih jela, sudjelovanje u interaktivnim radionicama, uživanje u prekrasno dizajniranim interijerima i mogućnost bijega od svakodnevnih briga… Lider