Era "velikih R": Pet trendova koji transformiraju tržište rada - Monitor.hr
26.03.2023. (20:00)

U potrazi za životnom ravnotežom

Era “velikih R”: Pet trendova koji transformiraju tržište rada

What The Great Resignation Means For Sales Teams | Uvaro

Zbog silnih turbulencija protekle tri godine, od pandemije pa do recentnih makroekonomskih i političkih potresa, mediji novo doba nazivaju i erom velikog reseta, preslagivanja života na poslovnoj i osobnoj razini. Zbog kulminacije globalnih promjena, transformirao se odnos između pojedinaca i korporacija/organizacija, a kako navodi Fast Company, akceleratori te transformacije su pet “Velikih R”, odnosno pet trendova koji će definirati budućnost tržišta rada.

  • The Great Resignation (Velika ostavka)
  • The Great Retirement (Velika umirovljenja)
  • The Great Reshuffle (Veliko preslagivanje)
  • The Great Refusal (Veliko odbijanje)
  • The Great Relocation (Veliko preseljenje). Lider

Slične vijesti

Jučer (21:00)

Astrolozi kažu: pripremite se, ali i brendovi imaju plan

Doba Vodenjaka za potrošače: Ljudi žele kupiti sve povezano s idejom življenja boljeg, kvalitetnijeg, smislenijeg i slobodnijeg života

Trendwatching tim identificirao je četiri glavna trenda za novu eru: looplife potiče održivo i cirkularno življenje uz AI, primjerice kroz recikliranje i smanjenje otpada. Sensescaping stimulira osjetila za bolje mentalno i fizičko zdravlje, dok worthwise redefinira vrijednost kroz nagrađivanje angažmana potrošača. Humanifesto slavi nesavršenost, autentičnost i ljudskost u svijetu tehnologije. Brendovi premošćuju jaz između inovacija i smislenijeg života, inspirirajući se potrebama potrošača za boljom budućnošću. Lider

12.03. (08:00)

Moda u šestoj brzini

Svijet mode u neprestanom kretanju: Nova era trendova

Modni svijet doživljava eksploziju raznolikih stilova i trendova, gotovo kao gljiva poslije kiše. Svaki tjedan izranja novi trend, od Clean girl do mob wife. Stručnjaci ističu da se moda danas prati unutar sezona, dok je utjecaj medija, posebno društvenih mreža, ključan. Uz naglasak na održivost, modni zaljubljenici kombiniraju fast fashion s vintage komadima kako bi pronašli svoj stil, a balansiranje između trendova i osobnog stila postaje imperativ. (N1)

02.02. (12:00)

Sasvim mali krug, nama dovoljno velik

Potrošački trendovi: Mijenjamo vezu s luksuzom i statusom, ugađamo si drukčije i odgovornije trošimo

Ovu će godinu obilježiti pet potrošačkih trendova: novi hedonizam (neo-hedonism), brendovi za bolji svijet (betterment brands), svjesna briga o sebi (conscious wellbeing), kolektivno prihvaćanje (collective belonging) te širenje stvarnosti (expanding reality). Novi hedonizam se odnosi na užitak u svakodnevnom životu, bilo da je riječ o kušanju fine hrane, uživanju u prirodi, novim ritualima, posjećivanju novih mjesta i slično. Čak šezdeset posto milenijaca i predstavnika generacije Z radije bira trošiti na iskustva koja će pamtiti (putovanja, koncerte…) nego štedjeti ili ulagati u budućnost (mirovinske fondove). No, zato se pametnije troši te kupuje priuštive brendove s kojima neće imati grižnju savjesti. Tu je i proširivanje stvarnosti koje se odnosi na mjesta gdje će tražiti istomišljenike, nove ‘obitelji‘ u kojima će se osjećati prihvaćeno i viđeno. Lider

28.06.2023. (18:00)

Bit će zarade od sjedenja pred ekranom

Globalni sektor zabave i medija i dalje raste, ali sporo

Prošla im je godina predstavljala važnu prekretnicu. Ukupni prihodi sektora porasli su 5,4% na 2,32 bilijuna dolara, što je ipak značajno usporavanje u odnosu na stopu rasta od 10,6% tijekom 2021. godine, kada su se gospodarstva i sektori oporavljali od pandemije. Istraživanje također otkriva da će, unatoč očekivanom padu, stope rasta prihoda tijekom svake od sljedećih pet godina, dijelom zbog sve slabije osobne potrošnje, sektor zabave i medija porasti i ostvariti vrijednost od 2,8 bilijuna dolara. Industrija igara je i dalje jedan od najmoćnijih pokretača globalnog sektora zabave i medija te će ostati ključan generator rasta, osobito na području Azije i Pacifika. Očekuje se da će ove godine ukupan prihod od gaminga porasti s 227 milijardi dolara na 312 milijardi dolara u 2027. godini, što predstavlja CAGR od 7,9%.Bug

09.01.2019. (14:05)

Novi trend: Žene masovno dijele slike neobrijanih nogu, pazuha…

03.05.2018. (18:30)

Ljetni hit

Analiza: Trendovi u glazbi – pop, hip hop, latino, EDM…

Karlo Rafaneli analizira trendove u glazbi. “Iako zahvaljujući radiju neće tako skoro odumrijeti, čini se da je komercijalni potencijal popa u sve većoj krizi, ponajprije kad je u pitanju streaming kao preferiran način konzumacije mlađih generacija. Ponuda jednostavno izgleda siromašno. Britanski (nominalno) drum’n’bass band Rudimental bilježi veliki uspjeh gospelom obojenog, ali strukturalno vidljivo skrpanog komada popa These Days s asistencijom dežurnog hip-hop moralista Macklemorea. Pop-zvijezde poput Ariane Grande izdaju korektne, ali neuzbudljive hitove, a prije nekoliko godina izrazito popularan trend radiofoničnog EDM-a sveden je na povremene uspjehe poput Friends Marshmella & Anne-Marie ili One Kiss Due Lipe i Calvina Harrisa.”. Arteist

10.12.2017. (16:11)

Tečajevi slikanja su malo passé, in su – tečajevi slikanja na kojima se pijucka vino

24.11.2016. (17:46)

Uskoro će se pijenje čaja tako zvati...

"Hygge" – novi trend u Britaniji

“Hygge” je danska riječ dosad prilično nepoznata van Danske i uskog kruga skandofila, a koja, ugrubo prevedena, znači “ugodu”, no ove godine “hygge” se raširio u Britaniju gdje je tema niza knjiga i članaka, a u dućanima čak pomaže u prodaji zimske robe. Objašnjeno s nešto više riječi “hygge” znači osjećaj smirene sabranosti i uživanja u jednostavnim užicima (može i svjetlost svijeća pride). Guardian piše o prehajpiranosti ovog trenda u Britaniji…