Ono što Costella razlikuje od većine jest činjenica da ne prilazi reizdanjima planski, kronološki i povodom nekakvih obljetnica, a ni formati mu nisu pretjerano bitni. Ako se sada vratimo u 1986., možemo s naknadnom pameću ustvrditi da je Costello tada napravio kvantni zaokret u svom muzičkom smjeru. Naravno, probio se u drugoj polovici sedamdesetih jašući na kresti tada sveprisutnog new wavea i u tom žanru u svega dvije godine iskucao tri svevremenska klasika. Album kao takav kritika je hvalila, premda je dio starih obožavatelja bio razočaran tolikim odstupanjem od onoga što su smatrali Costellovim “pravim” zvukom. No kako su godine odmicale, “King” je postao jednim od omiljenih poglavlja fanova, budući da je nedvojbeno trasirao razvojni put kojim će se gospodin McManus u narednim desetljećima kretati. Ravno do dna o reizdanju 38 godina starog albuma.
Glazbeni vremenski stroj zvan ‘The Boy Named If’ Costella i ekipu nakon četrdeset godina ponovno predstavlja kao svojevrsne revivaliste koji su rock, r’n’b, soul, pub rock i druge dominantne pravce u Britaniji šezdesetih i ranih sedamdesetih provukli kroz punkerski filter. Dojam da slušamo materijal ostavljen po strani negdje 1978. ili 1979. pospješuje činjenica da se malo koja od ovih pjesama može porediti s ‘Pump It Up’, „Watching the Detectives“, ‘Radio Radio’ i drugim Elvisovim bezvremenskim klasicima. Ravnododna…