Sam svoj marketinški stručnjak
Društvene mreže, oglašavanje, web stranice – Kako stvoriti kvalitetan organski sadržaj
Organski ili plaćeni sadržaj – pravo je pitanje za svakoga tko vodi neki posao. O odabiru može odlučivati nekoliko faktora, kao, na primjer, iskustvo, znanje, budžet. Mnoge tvrtke koje tek kreću s radom reći će da nemaju dovoljno novca za oglašavanje. Najjednostavnije rečeno, organski sadržaj je onaj marketinški sadržaj koji je dostupan besplatno. Potencijalni korisnici ili oni koji ga već koriste do njega mogu doći “prirodnim putem”, a da oglašivači ne plate da bi bio viđen. Savjeti ukazuju na to što sve može vaš sadržaj učiniti kvalitetnijim:
- Informativnost – uvijek aktualno i korisno
- Pouzdanost – trebalo bi stajati iza točnosti informacija koje pružate
- Zanimljivost – nešto drugačije, kreativno, primamljivo…
- Orijentiranost na klijenta – nuditi ono što klijentima treba – odgovor na pitanje, rješenje problema…