Dizajner Ljubičić izgubio spor s državom jer ovo nije plagijat njegovih "kockica" - Monitor.hr
25.01.2019. (21:30)

Iz aviona su iste

Dizajner Ljubičić izgubio spor s državom jer ovo nije plagijat njegovih “kockica”

Trgovački sud u Zagrebu nepravomoćno je odbacio tužbu dizajnera Borisa Ljubičića, autora poznatih “hrvatskih kockica” protiv Republike Hrvatske i zagrebačke tvrtke Innovo DDB zbog navodnog plagiranja njegova dizajna hrvatskih kockica u rješenju vizualnog identiteta za informativnu kampanju o pristupanju Hrvatske EU. U presudi se obrazlaže da sporno djelo nije nastalo na osnovi Ljubičićeva dizajna već da su oba djela nastala na osnovi hrvatskog grba. “Tužitelj ne uživa autorskopravnu zaštitu na grbu niti na njegovim interpretativnim elementima”. Slobodna Dalmacija


Slične vijesti

29.01.2019. (19:30)

Kvadratura kockica

Boris Ljubičić tuži državu na Europskom sudu: Ukrali su moj umjetnički kod

Dizajner je izgubio parnicu na hrvatskom sudu gdje je tužio Republiku Hrvatsku i zagrebačku tvrtku Innovo za plagiranje njegovog dizajna kockica – “koliko znam u svakoj sudnici je hrvatski grb na zidu, možda je onima koji donose presudu izvan pogleda, iza leđa. Bio je to, inače, javni anonimni natječaj, pa su neki članovi žirija, kako sam kasnije saznao, mislili da je to moj rad” (ovdje usporedba dvaju radova). Kad Hrvatsku nije pobijedio u Hrvatskoj ide u Strasbourg na – Europski sud za ljudska prava. Jutarnji

30.01.2018. (22:14)

Izložba logotipova dizajnera Borisa Ljubičića Jednina množine – simbol, znak, logo, brand u Galeriji Hrvatskog dizajnerskog društva u Zagrebu; tematski raspon izložbe je širok, od identiteta tvrtke Labud, Fabrika duvana Sarajevo i Eurosonga, preko Muzičkog bijenala i Hrvatske turističke zajednice do maslinovog ulja SMS

19.08.2017. (18:36)

Kockasti profiteri

Neprijateljska propaganda: Cro logo

“Otkako je početkom devedesetih Boris Ljubičić dizajnirao i autorski zaštitio ona dva stilizirana kvadratića, koja bi trebala vizualno simbolizirati hrvatski identitet, uspješno ih gura svaki svoj projekt koji radi s državnim i javnim firmama. Sada, kada je propali Konzum također dopala državna uprava, nije bilo nikakvog razloga da i njemu ne pokuša poturiti kroatizirano-kvadratiziranu ponudu. Ovoga puta, eto, nije prošlo. Ako je, naime, gromoglasno hrvatstvo Konzuma oduvijek bilo samo šifra za profit Ivice Todorića, i ako sveprisutni crveni kvadratići ne znače više od poslovne strategije Borisa Ljubičića, onda smo o hrvatskom identitetu čuli sve što treba znati: ono što skriva sveti nacionalni dres uvijek je nečiji privatni interes”, piše Boris Postnikov. Novosti