Diskografski biznis u Hrvatskoj: Sve je više krokodila u našoj maloj bari - Monitor.hr
20.05. (10:00)

Nova ploča!

Diskografski biznis u Hrvatskoj: Sve je više krokodila u našoj maloj bari

Napredak i razvoj tehnologije zauvijek su promijenili način stvaranja, snimanja, distribucije i konzumiranja glazbe, a pojavili su se i novi dionici u industriji, zato više ne funkcionira stari sustav monetizacije glazbe. Diskografske kuće bilježe dobre rezultate – Croatia Records prošle godine ostvarila je ukupne prihode od 5,82 milijuna eura, što je povećanje od 2,50 posto u odnosu na prethodnu. Veće prihode ima i Dallas, dok Aquarius Records nešto manje. Škorin Campus je pak ​prošle godine ostvario 632.227 eura prihoda, 68,56 posto više nego godinu prije, Dancing Bear prošle je godine zabilježila 1,91 milijun eura prihoda, 11,11 posto manje nego godinu prije itd… Šarolik je, čini se, domaći diskografski biznis, a sa streaming-servisima promijenio se i način konzumiranja glazbe, pa se promijenila i strategija njezina plasiranja. Neke je to natjeralo da godišnje izbace od tri do pet singlova, odnosno pjesama, a drugi naprave jedan te ga reklamiraju cijelu godinu. Pozornost korisnika danas je postala valuta i svi se bore za nju. Tu je i veliki povratak vinila, sve je više proizvođača koji ih tiskaju. Lider


Slične vijesti

09.11.2021. (18:00)

Na mladima glazba ostaje

Osnovana prva diskografska kuća za mlade u Hrvatskoj

El Records se razlikuje od drugih diskografskih kuća jer u njenom radu sudjeluju mladi ljudi koji tek stječu iskustvo. Žele probuditi mlade i napraviti novu scenu, pa su mnogo pristupačniji mladim, neafirmiranim izvođačima neovisno da li su potekli iz El Musicante škole ili ne. Organizacija posla je najvažnija, stoga su se djeca podijelila kako bi pokrivali svc aktivnosti koje bi jedan diskograf mogao raditi, pa tako ‘imaju svoje ljude’ za usluge menadžmenta, promoviranja, dogovaranja koncerata, medijskih gostovanja, vođenja društvenih mreža, intervjua i uskoro studijskog snimanja. U dogledno vrijeme, plan im je napraviti podcast u kojem bi im u goste dolazili mladi bendovi, ali žele i proširiti priču, privuči kreativce iz drugih područja jer im trebaju dizajneri, fotografi, snimatelji, programeri i PR/novinari. Muzika