DIP društvene mreže ne tretira kao medij pa ni neće pratiti političko oglašavanje preko njih (?!) - Monitor.hr
29.03.2019. (11:30)

Rat za vatru

DIP društvene mreže ne tretira kao medij pa ni neće pratiti političko oglašavanje preko njih (?!)

Telegram je pitao Državno izborno povjerenstvo hoće li pratiti financiranje političkih oglasa na društvenim mrežama i on-line servisima u predstojećoj kampanji za Europski parlament. DIP je odgovorio da neće. Društvene mreže, naime, za hrvatsko zakonodavstvo, nisu medij. DIP se poziva na članak 2. Zakona o medijima u kojem je propisano što su to mediji. Među njima nema poimenice navedenih društvenih medija, ali ima teletekst. Ukratko, za DIP teletekst je medij. Facebook nije. Telegram


Slične vijesti

02.02.2019. (11:30)

Jedan za sve

Državno izborno povjerenstvo ima prijedlog jedinstvenog izbornog zakona

Državno izborno povjerenstvo (DIP) izradilo je prijedlog jedinstvenog izbornog zakona, koji bi ujednačio izborne propise koji su sada različito uređeni u pojedinim zakonima. Time bi se jednim zakonom uredili svi izbori (predsjednički, parlamentarni, europski, lokalni), osim onih za predstavnike i vijeća nacionalnih manjina. Po najavama ministra uprave Lovre Kuščevića preferencijalno glasovanje planira se uvesti i na lokalnim izborima. 24 sata

19.11.2015. (17:21)

Cijena ignorancije

HDZ-u prijeti 500, SDP-u 250 tisuća kuna kazne za nepoštivanje "ženske kvote"

HDZ-ova Domoljubna koalicija nije ‘žensku kvotu’ na izbornim listama poštovala ni na jednoj od 11 izbornih listi (deset u Hrvatskoj te u ‘dijaspori’), SDP-ova Hrvatska raste na pet (od deset), a HDSSB na dvije (od dvije) izborne liste. Neslužbene procjene su da bi Domoljubna koalicija mogla biti kažnjena sa više od pola milijuna kuna, a SDP i njegova koalicija sa 250 tisuća kuna. DIP je ovom obavijestio Državno odvjetništvo. Dnevnik.hr