Kolač za njih dvoje
Digitalno oglašavanje će se do 2026. skoro udvostručiti
Očekivanju su da će se globalna potrošnja na digitalno oglašavanje povećati s 407 milijardi američkih dolara u 2022. na 753 milijarde dolara u 2026. godine; što predstavlja rast od čak 85%. Procjenjuje se da će prihodi od mobilnih aplikacija činiti 56% globalne potrošnje digitalnog oglašavanja do 2026. godine. Izvješće predviđa da će se ukupna potrošnja na oglašavanje unutar mobilnih aplikacija povećati s 201 milijarde dolara u 2022. na 425 milijardi dolara u 2026. godini. Usto, predviđa se da će se potrošnja na oglašavanje na stolnim računalima povećati sa 97 milijardi dolara u 2022. na 142 milijarde dolara u 2026. godini. Video streaming će postati ključno područje za oglašivače, pri čemu se očekuje da će potrošnja na video oglase porasti za 63% u sljedeće četiri godine, budući da uspjeh popularnih distribucijskih kanala, kao što su TikTok i YouTube Shorts, i dalje potiče potražnju za video oglašavanjem. Predviđa se da će Google i Facebook zadržati svoj tržišni duopol u digitalnom oglašavanju tijekom sljedećih pet godina. Mreža