I jedeš ono što su drugi naručili
Digitalizacija narudžbi: ’Book me a table’ spašava od nedolaska najavljenih gostiju
Hrvatski restorani diljem obale, a posebno na području Splita i okolice te većih dalmatinskih otoka, od ovog ljeta počeli su koristiti sustav i aplikaciju ‘’Book me a table’’ – hrvatski proizvod koji je osmislio Splićanin, konzultant koji se dvadesetak godina bavi digitalizacijom poslovnih procesa. Njegova aplikacija restoraterima rješava jednu od ključnih poteškoća u radu – nedolazak najavljenih gostiju na rezervirane termine koji je posljednjih godina uzelo maha i po grubim procjenama doseže čak 20 posto – a istovremeno im značajno olakšava svakodnevni rad, organizira i digitalizira interne procese i tako oslobađa vrijeme za njihov posao, odnosno vođenje restorana. Uoči sezone upravo u ovome pronalaze spas. Vlasnicima restorana omogućava da, umjesto dijeljenja podataka s kompletnom platformom, sa svojim gostima gradi direktan ‘’loyalty’’ odnos. Umjesto uvezivanja u velike baze podataka, potrebno je imati tek kvalitetan sustav s ‘’linkom’’ koji se može postaviti na Google, društvene mreže i slično. Nacional