Detaljna analiza PISA test rezultata - Monitor.hr
04.12.2019. (16:00)

Daj ne drami

Detaljna analiza PISA test rezultata

Jutarnji donosi malo detaljniju analizu PISA test rezultata. A usput, riješite jedan zadatak sa testa: Koliko je ulja potrebno za 150 ml umaka ako ga za 100 ml umaka treba 60 ml? Na to pitanje svaki 9. učenik ne zna točno odgovoriti. Želite još detaljnije – ovdje su kompletni PISA 2018 rezultati objavljeni jučer. Ovdje je solidna rasprava o toj temi u Otvorenom (“rezultati nisu dramatično loši, već su osrednji”).


Slične vijesti

14.12.2019. (14:30)

Polarni san

Boris Jokić: U Helsinkiju sam slušao jednu ženu i posramio se zbog “kćeri mesara koja se školovala u SAD-u” pa postala ministrica

Finski su učenici među najboljima u svijetu po PISA testovima, a Boris Jokić piše kako su finsko i hrvatsko školstvo zapravo vrlo slični, no postoji jedna ključna razlika: “Problem hrvatske politike je u tome što je zaboravila na odgoj i obrazovanje, i to namjerno. Lakše je voditi ljude kojima sustavno ne omogućuješ okruženje u kojem razvijaju kritičko mišljenje o svijetu oko sebe. U toj namjeri zaboravilo se da se radi o sustavu koji je potrebno kontinuirano modernizirati, najviše u vidu toga kako se poučava i uči te kako se vrednuje”.

10.12.2019. (22:30)

Kuže

Zašto su estonski učenici među najboljima u svijetu

1. Estonija postavlja visoke kriterije svakom djetetu i daje im resurse za školovanje – prijevoz, knjige i školska hrana su besplatni, dok učitelji imaju visoke plaće
2. Učitelji imaju autonomiju u podučavanju i mogu odabrati svoj pristup, sve dok poštuju kurikulum
3. Estonija je među prvima stavila digitalne vještine u kurikulum

harset=”utf-8″>

03.12.2019. (14:37)

Osim ako želi nepismene?!?

Jokić o rezultatima PISA-e: Politiku bi trebali alarmirati ovi podaci

Dok druga društva napreduju ulaganjem u obrazovanje, mi stagniranjem gubimo korak s razvijenim svijetom – komentira Boris Jokić rezultate hrvatskih učenika na testiranju PISA, a koji pokazuju da su znanja i vještine hrvatskih učenika ispodprosječni u svim testiranim područjima – čitalačkoj, matematičkoj i prirodoslovnoj pismenosti. Najgori podaci su, kaže on, trećina funkcionalno nepismenih učenika u matematici i četvrtina u prirodoslovstvu. T-Portal

03.12.2019. (11:30)

Ali sad kad novim koeficijentima potaknuti učitelji raspale s ulijevanjem znanja...

PISA testovi: Hrvatski učenici ostali ispodprosječni

Hrvatski su učenici na PISA-inim testovima od 79 zemalja zauzeli 29. mjesto po čitalačkoj pismenosti, 36. u prirodoslovlju te 40. u matematici. U posljednjem ispitivanju 2016. bili su 31. u čitanju, 37. u prirodoslovlju i 41. u matematici. S ostvarenim brojem bodova, hrvatski učenici ispod su prosjeka OECD-a i iz prirodoslovlja i matematike. “Naš trend je stabilan, ali to nije dobra vijest”, kaže ministrica obrazovanja.