Ograničenja koja se danas već primjenjuju za osobne automobile s benzinskim motorima trebala bi se zadržati, prema nacrtu standarda emisije Euro 7. Jedino bi se dizelski modeli, koji prema trenutnom standardu Euro 6d smiju ispuštati nešto veće količine dušikovih oksida, morali prilagoditi razini benzinskih motora. Najave Euro 7 norme bile su mnogo strože, pogotovo za benzince. Komisija svoju promjenu mišljenja pravda trenutačnim geopolitičkim i gospodarskim okolnostima. Pojednostavimo, mali benzinski automobili poput Dacije Sandero, Volkswagen Pola ili Škode Fabije ne bi trebali dramatično poskupjeti. Što će biti s dizelskim motorima u osobnim vozilima? U ispušne sustave proizvođači će morati ugrađivati nove i skupe filtre, koji će smanjivati količinu ispuha NOx-a. U malim automobilima oni bi mogli potpuno nestati, a mogli bi se zadržati samo u većim i skupljim limuzinama i SUV-ovima, gdje će se cijena novih tehnologija sigurno prenijeti na kupce. Revija HAK