"Čudotvorna" pilula za mršavljenje
Lijekovi za mršavljenje prestravili prehrambenu industriju: Tko se ne prilagodi, nestat će
Prema istraživanju Bloomberga, tvrtke koje se bave prodajom nezdrave hrane suočavaju se s ozbiljnim izazovima zbog rastuće popularnosti lijekova za mršavljenje. Gotovo tri četvrtine ispitanika smatra da je neophodno da ove tvrtke revidiraju svoje poslovne strategije kako bi se prilagodile novonastaloj situaciji. Tretmani za suzbijanje apetita već imaju značajan utjecaj na industriju hrane. Walmart je primijetio smanjenje potrošnje kalorija među svojim kupcima nakon što je popularnost lijekova za mršavljenje poput Ozempica počela rasti. Proizvođači ovih lijekova, poput Novo Nordiska, bilježe povećan interes među direktorima prehrambenih tvrtki. Jasno je da utjecaj lijekova za mršavljenje neće biti samo negativan za prehrambenu industriju. Primjerice Nestle već radi na proizvodima poput dodataka prehrani koji bi mogli dopuniti tretmane za mršavljenje. Očekuje se da će budući razvoj farmaceutskih proizvoda dodatno utjecati na potražnju za proizvodima tradicionalno povezanim s lošim prehrambenim navikama. (Tportal)