CRO Commerce konferencija: Većina web trgovaca u Hrvatskoj zapošljava samo jednu osobu - Monitor.hr
18.02.2019. (18:30)

Report

CRO Commerce konferencija: Većina web trgovaca u Hrvatskoj zapošljava samo jednu osobu

CRO Commerce je prva konferencija u organizaciji online trgovaca u Hrvatskoj i održana je prošli petak na Zagrebačkom velesajmu uz 300 sudionika. Većina web trgovina u Hrvatskoj zapošljava jednu osobu, a prema potrebi se oslanjaju na outsourcing. Čak 32% ispitanih nije zaposlilo novu osobu za potrebe web shopa, već su raspodijelili obaveze među postojećim zaposlenicima. Godišnji promet do 300.000 kuna bilježi 48% ispitanih trgovaca, dok 22% predstavnika web trgovine bilježi promet do 3 milijuna kuna. Tek 14% ispitanih ima godišnji promet veći od 3 milijuna kuna. Podijeli su i nagrade najboljima. Bug


Slične vijesti

15.08. (11:00)

CARNet moj dobar drugar

Vreba sve više lažnih online trgovaca. Inspektorat ne može puno, ali sami ih možete lako otkriti

U posljednje vrijeme otkriveno je više od 6000 lažnih internetskih trgovina kojima je cilj krađa osobnih podataka. CARNet putem svoga odjela Nacionalni CERT, čiji je osnovni zadatak očuvanje kibernetičke sigurnosti u Hrvatskoj, ima besplatan servis iffy.cert.hr. Ondje se upisivanjem web-adrese ili naziva internetske trgovine u nekoliko sekundi može provjeriti je li ona lažna ili pouzdana. N1

08.06. (09:00)

Ako izgleda predobro, vjerojatno je lažno

Više od 6 tisuća lažnih online trgovina cilja naivne Hrvate, ljudi nasjedaju i na “brze zarade”

Najčešće prevare prilikom online kupovina su one u kojima se korisnike sugestivno navodi da kupe artikle koji uopće ne postoje ili nisu onakvi kakvi su prikazani u oglasima. Usto su česte i investicijske prevare kada se kupcima obećava mogućnost “brze zarade”. HUZP-u se svakodnevno javi nekoliko potrošača koji su naručili neku robu preko društvenih mreža, a dobili posve drugu te potom više nisu mogli stupiti u kontakt s online prodavačima. Zato savjetuju sljedeće: gledajte ima li trgovina recenzije i ocjene prodavača, ne otkrivajte brojeve bankovnih kartica, OIB i slično, ne nasjedajte na lijepe fotografije i nisku cijenu proizvoda, raspitajte se za troškove dostave, reklamacije i slično. Ne preuzimajte pakete koje niste naručili, ne kupujte lijekove, dodatke prehrani i medicinska pomagala preko društvenih mreža… N1

29.12.2023. (20:00)

Dobro za one lijene i koji ne žive blizu velikih trgovina

Prednosti za kupce koje može pružiti samo internetska trgovina

Jedna od najznačajnijih pogodnosti internetske trgovine je dostupnost tijekom cijelog dana, svaki dan u tjednu. Nema više žurbe da stignete prije zatvaranja – s internetskom trgovinom imate slobodu pregledavanja i kupovine kad god vama odgovara. Bilo da je rano jutro ili kasno noću, digitalne police uvijek su otvorene, prilagođavajući se vašem rasporedu, a ne obrnuto. Možda jedna od najvećih prednosti online trgovina je praktičnost dostave na kućni prag, što štedi vrijeme (Bug) Analiza online potražnje je pokazala kako su i dalje najtraženiji proizvodi pametni telefoni, u čemu prednjače Samsung i iPhone. Hladnjaci i televizori doživljavaju pad potražnje, dok raste prodaja namještaja, perilica rublja i skutera. Lider

28.04.2023. (00:00)

Može li se danas poslovati na Internetu bez akcija i popusta?

Dijeljenje korisnicima vaučera i kodova za popust postalo je toliko popularno na Internetu da samo rijetki brendovi mogu ostvarivati uspješne poslovne rezultate online, bez ikakvog umanjenja cijene svojih artikala.

Danas u Hrvatskoj Internet ima važnu ulogu u trgovini. Putem mobitela i računala pretražujemo proizvode i robne marke te pokušavamo naći što više vrijednih informacija, prije nego što pristanemo realizirati kupovinu.

Također se sve više proizvoda prodaje online, što zbog niskih troškova poslovanja, što zbog komocije koju web trgovine donose kupcima, s obzirom na to da više ne morate ići u fizičku poslovnicu da biste se dokopali željenog artikla, već će vam biti dostavljen na kućni prag.

A jedna od novosti koju je donio Internet je pošast popusta. Gotovo da nećete naći web trgovinu koja nema barem nekoliko prekriženih cijena na svojim prodajnim stranicama, ispod kojih se nalaze one niže, što signalizira da je proizvod na popustu.

Popusti su samo jedan oblik nagrađivanja kupaca, jer tu je i program vjernosti, kroz koji dobivate različite pogodnosti ako nastavljate redovito kupovati na istom mjestu. Dobiti možete i personalizirane ponude, na temelju vašeg prethodnog ponašanja unutar e-trgovine, a naići ćete čak i na besplatna novčana sredstva na koja imate pravo, što je specifično za priređivače igara na sreću, o čemu piše portal Rizik.hr.

Pa vam se tako smiješi izdašni bonus već nakon registracije, a zatim imate pravo na gratis sredstva i kao aktivan korisnik neke sportske kladionice ili internetske kockarnice. No, Germania casino i ostale domaće stranice za kockanje nisu jedini koji nude besplatna sredstva za potrošnju, jer naići ćete na nešto slično i u aplikacijama za rezerviranje hotelskog smještaja pa i u različitim web trgovina.

Popusti i pogodnosti danas su na Internetu toliko prisutni da se čini kao da se poslovanje uopće ne može voditi bez njih, zbog čega vidimo da su sličnu strategiju počele koristiti i fizičke trgovine u šoping centrima.

Bez popusta može samo luksuzna roba

Poslovati na Internetu znači ne gubiti novac na najam prostora i zapošljavanje osobe koja će stajati za pultom, zbog čega nije iznenađenje da web trgovine imaju mjesta za snižavanje cijena i svejedno mogu do zadovoljavajućeg profita.

A prisutnost različitih popusta, akcija i rasprodaja je danas takva da morate biti zaista snažan brend kako biste prodavali proizvode bez ikakvih pogodnosti kupcima.

Obično se radi o luksuznoj robi koja cilja na kupce visoke platežne moći, za koje popust u životu ne znači baš ništa. Dapače, što je nešto skuplje, imati to u svojem vlasništvu podiže društveni status i poboljšava ugled takvih kupaca.

Skupocjeni satovi, sportski automobili, vrijedni nakit pa i neka ekskluzivna obuća i odjeća mogu se bez problema prodavati bez popusta na Internetu i izvan njega, dok ostali moraju dobro razmisliti kako privući kupce, bez da im ponude nešto što ne nudi konkurencija.

Zato danas svi oni koji posluju na Internetu imaju posebnu strategiju kako postaviti svoje inicijalne cijene, jer uvijek mora postojati prostor za popust, uz koji će svejedno biti moguće ostvariti profit.

Nekad se s tom filozofijom ide predaleko pa se cijene križaju i ispod njih pišu dvostruko ili trostruko manje cifre, što je potpuna laž od popusta, jer je inicijalna vrijednost proizvoda bila prenapuhana.

To je zamka u koju se vlasnici web trgovina ne bi smjeli upecati, jer kupci provjeravaju i konkurenciju te će im brzo postati jasno koji je popust stvaran, a koji lažan. Zato je važno pronaći pravu ravnotežu između inicijalne cijene i popusta, kako bi kupac zaista profitirao, a da to opet ne ide u potpunosti na štetu prodavača.

U svakom slučaju, popusti i akcije ostat će još godinama glavni adut privlačenja kupaca na Internetu, a što konkurencija bude žešća na hrvatskom tržištu, to će i cijene za kupce biti povoljnije. Zbog toga itekako možemo biti zadovoljni što traje među online trgovina natjecanje tko će ponuditi više pogodnosti svojim korisnicima.

24.07.2020. (12:30)

Virtualne marže

Trgovci nezadovoljni online prodajom

Pandemija koronavirusa utjecala je na veliki rast online kupovine namirnica, koja je dosad u ukupnoj prodaji zauzimala udjel manji od 10 posto. No kako se broj online narudžbi udvostručio, trgovci širom svijeta u prosjeku ostvaruju negativnu operativnu maržu od 15 posto po online narudžbi. Stručnjaci smatraju da se trgovačkim lancima sada obija o glavu što su poboljšanje profitabilnosti online prodaje postavili kao dugoročni projekt. Analitičari smatraju da bi 45 posto prometa ostvarenog u internetskoj prodaji tijekom pandemije moglo postati trajno. Poslovni

28.07.2019. (21:30)

Od Hrvatske samo Srbija i BiH imaju nerazvijeniju e-trgovinu

Prema podacima Ecommerce Europe i EuroCommercea, ali i drugih relevantnih istraživanja, Hrvatska ima jedno od najnerazvijenijih tržišta online trgovine ne samo u Europi nego i na području nove Europe pa i Balkana. Prema podacima koje je objavio Tomaš Braverman iz Heureke, vodeće online trgovine u Češkoj i Slovačkoj, samo Srbija i Bosna i Hercegovina imaju nerazvijenije tržište e-trgovine od Hrvatske.

07.07.2018. (17:17)

Ove godine se očekuje promet u online dućanima u Europi od 602 milijarde eura, rast od 13 posto

Online maloprodaja u Europi nastavila je s dvoznamenkastim rastom, europski promet e-trgovine u 2017. godini povećava se za 11 posto na 534 milijarde eura, navodi se u u godišnjem ecommerce izvještaju koji zajednički rade Ecommerce Europe i EuroCommerce. Ove godine očekuje se rast od 13 posto, odnosno promet od 602 milijarde eura. Usporedbe radi, u 2013. godini europski promet online maloprodaje iznosio je tek 307 milijardi eura. Najveće tržište e-trgovine u Europi je u Velikoj Britaniji (178 milijardi eura), slijede Francuska (93,2 milijarde eura) i Njemačka (93 milijarde). Mreža

15.11.2017. (09:53)

eNećeš

Nova pravila EU-a pri online kupovini

Europski parlament usvojio je nova pravila za zaštitu potrošača u online trgovini, prema kojima će nadležna tijela imati veće ovlasti za otkrivanje i zaustavljanje kršenja zakona o zaštiti potrošača. Uredba bi trebala riješiti pitanja poput kratkoročne prekogranične promidžbe neke zrakoplovne tvrtke koja je na kraju otkazala snižene karte, dugoročne pretplate skrivene iza ponude osvajanja telefona za jedan euro ili online trgovca koji ne isporučuje namještaj s potpisom koji tvrdi da prodaje. T-Portal

11.01.2017. (20:57)

Konzervativno potrošačko tijelo

Hrvati kupljeno online najčešće plaćaju – pouzećem

Hrvati najčešće online kupuju kod kuće, koristeći stolno računalo. Najvažnija im je dobra cijena, a robu kupljenu online najviše vole plaćati – pouzećem, pokazuje istraživanje. No čak dvije trećine ispitanika web-trgovine koristi samo za istraživanje cijena, dok kupovinu obavljaju u tradicionalnoj trgovini, a svaki treći ispitanik doista i kupuje online – i to jednom do dvaput mjesečno. Glavni je faktor pri kupnji cijena, dok su kodovi manje važni, a najviše se kupuju tehnička roba i računala te odjeća i obuća. T-Portal