Crkva u Dolomitima - Monitor.hr

Slične vijesti

16.09. (23:00)

Monkey do what monkey see

Novi Instagram trend: Gomila nepovezanih fotki u jednoj objavi

Instagram je nedavno povećala broj fotografija koje korisnici mogu podijeliti u jednoj objavi s dosadašnjih 10 na čak 20. Ovaj novitet potaknuo je novi trend – photo dumpove – točnije, gomilu fotki koje na prvi pogled djeluju nespretno, neuredno, ali su u stvarnosti pažljivo osmišljene. Posebno među pripadnicima generacije Z postalo je popularno postavljati nasumične, ponekad nejasne prizore iz svakodnevnog života, stvarajući kolaž trenutaka koji naizgled nemaju veze jedan s drugim. To bi trebalo naglašavati ležernost i nepretencioznost objave, ali u isto vrijeme sugerira da autor zapravo jako brine o svom imidžu na društvenim mrežama. Umjesto privida savršenog života, korisnici Instagrama sad satima smišljaju kako dati privid savršeno neurednog života. Index

19.07. (10:00)

Dobila sam novi Iphone, i tako... dosada

Čak i na Instagramu, tinejdžerima je uglavnom dosadno

Koristeći Instagram neki tinejdžeri doista doživljavaju negativne osjećaje, međutim novo istraživanje Sveučilišta u Washingtonu otkriva da je dominantan osjećaj ipak – dosada. Tinejdžeri naime priznaju da aplikaciju i otvaraju prvenstveno zbog toga što im je dosadno. Zatim prebiru uglavnom nebitan sadržaj, koji im je uglavnom dosadan i u tremu tragaju za zanimljivim dijelovima koje će podijeliti sa svojim prijateljima u izravnim porukama, najstalnijem izvoru veze koji su pronašli na platformi. A kad im na kraju dosadi ono što istraživači nazivaju “juhom sadržaja”, oni se odjavljuju. Aplikaciju pale u potrazi za stimulacijom, a povezivanje s prijateljima obično im je dovoljna. Trenutačni poslovni model većine platformi ovisi o zadržavanju korisnika da skrolaju što je češće moguće i dulje, a podešavanje algoritama je i njihova odgovornost. Bug

26.06. (22:00)

Najtagiranija mjesta

Najpopularnije lokacije u Hrvatskoj prema Instagramu: nacionalni parkovi i plaže

Od 50 najpopularnijih Instagram lokacija u Hrvatskoj njih čak 8 nalazi se u Zagrebu, a ukupan broj spominjanja lokacija u Hrvatskoj u odnosu na prošlu godinu porastao je za 19%. Korišteni su podaci o znamenitostima, a ne gradovima, pa stoga na listi neće biti primjerice Dubrovnik, nego Dubrovačke zidine itd. Najpopularniji lokaliteti vezani su uz plaže (njih 22%), a potom slijede povijesne građevine (16%) i Nacionalni parkovi (14%). No, u vrhu su i dalje Pltivička jezera. (Bug)

Top 5 lokacija u Hrvatskoj (i broj spominjanja)

  1. Nacionalni park Plitvička jezera (1.303.498)
  2. Nacionalni park Krka (606.278)
  3. Plaža Zrće, Pag (354.696)
  4. Makarska Rivijera (247.069)
  5. Nacionalni park Kornati (131.974)
22.04. (19:00)

Kako zaraditi na Instagramu? 1. korak: budi Christiano Ronaldo

Najplaćenija slavna osoba na Instagramu, Christiano Ronaldo, zarađuje više od 3 milijuna dolara po objavi

Slavne osobe zarađuju velike svote novaca putem društvenih mreža. Popis devet najplaćenijih:

  1. Christiano Ronaldo, za kojeg kažu da je hodajuća reklama, za jednu objavu na Instagramu zaradi 3.234.000 dolara. On je trenutno i najpraćenija osoba na toj društvenoj mreži sa 628 milijuna pratitelja.
  2. Lionel Messi po objavi zaradi 2.597.000 dolara. Ima 502 milijuna pratitelja.
  3. Selena Gomez po objavi u džep stavi 2.558.000 dolara, a prati je 429 milijuna ljudi.
  4. Kylie Jenner prati 400 milijuna ljudi na Instagramu, a jedna objava na istoj platformi košta 2.386.000 dolara.
  5. Dwayne Johnson, poznatiji kao The Rock, za objavu uzme 2.326.000 dolara, a prati ga 397 milijuna ljudi.
  6. Arianu Grande na Instagramu prati 380 milijuna ljudi, a jedna njezina objava košta 2.264.000 dolara.
  7. Kim Kardashian u novčanik spremi 2.176.000 dolara te ima 363 milijuna pratitelja.
  8. Beyonce ima 319 milijuna pratitelja. Jedna njena objava na Instagramu košta 1.889.000 dolara.
  9. Khloe Kardashian na Instagramu prati 310 milijuna ljudi. Jedna njezina objava vrijedi 1.668.000 dolara. (N1)
14.03. (22:00)

Dok čekaš odgovor na poruku

Skrivena igrica na Instagramu: Morate poslati nekome bilokoji emoji kako biste je aktivirali

https://www.youtube.com/watch?v=diU7BWYhfXA

Sve što trebate je otvoriti opciju za poruke, poslati nekome jedan emoji bilo koje vrste ili pritisnuti onaj koji ste primili. Kad na zaslonu dotaknete emoji, odvest će vas do igre, a zatim sami birate emoji kojim ćete igrati. Igrate tako što povlačite prstom po ekranu i upravljate malom lopaticom kojom odbijate emoji u zrak. Kako budete skupljali bodove, emoji će se postupno kretati brže, a boja pozadine postajat će tamnija. Nakon što osvojite 10 bodova, neki od emotikona transformirat će se u drugi srodni emoji. Index

05.03. (17:42)

Kao da su mi isključili struju

U cijelom svijetu pali Facebook i Instagram, korisnici odjavljeni s računa

Mnogim korisnicima u Hrvatskoj Facebook se odjavio s njihovih računa i ne mogu se ponovo ulogirati. Instagram korisnici mogu otvoriti, no ne radi feed. Mnogim korisnicima ne radi ni Facebook Messenger. No, čini se daj ep roblem s Facebookom i Instagramom globalan. Probleme korisnici prijavljuju na stranici Downdetector.  Problemi su počeli oko 16:20. Index Reakcije na to preplavile su bivši Twitter (N1)

29.01. (20:00)

Profil za 'close friends'

Instagram uvodi Flipside, novu funkciju s privatnim dijelom svog profila

Nova funkcija omogućava korisnicima da lako kreiraju privatni prostor, koji će biti dostupan samo njihovim bliskim, odnosno odabranim prijateljima. Primjera radi, korisnici će moći imati drugačiju fotografiju profila, ime i biografiju za “privatnu stranu”, a moći će kontrolirati i tko vidi njihov Flipside sadržaj. Također, postoji i opcija “počni iznova” te da “ukloni sve korisnike”. Poslovni

20.01. (09:00)

Oni ti govore kad da ideš spavati

Instagram će odsad ‘poticati’ tinejdžere da prestanu koristiti aplikaciju do kasno u noć

Meta je u četvrtak najavila kako će Instagram uskoro početi slati “noćne podsjetnike” tinejdžerima koji kasno noću na aplikaciji provode više od 10 minuta. To je najnoviji potez kompanije koja pokušava mlađim korisnicima pomoći bolje upravljati društvenim mrežama, dok javnost sve glasnije poziva na oštrije restrikcije i roditeljski nadzor. Meta kaže kako će notifikacije mladim korisnicima početi dolaziti nakon 22 sata, a oni ih neće moći isključiti, iako će ih, naravno, moći ignorirati. Forbes

09.01. (18:00)

Mark se snašao

Facebook i Instagram pokušavaju nadomjestiti gubitke prihoda od oglašavanja kopajući po povijesti poveznica korisnika

Ova nova praksa, koja omogućava praćenje online navika korisnika pod krinkom poboljšanja korisničkog iskustva, postala je kontroverzna nakon što su Apple i druge tvrtke uvele stroga ograničenja zaštite privatnosti. Povijest poveznica, koja pohranjuje zapise 30 dana, koristi se za personalizaciju ciljanih oglasa na svim Metinim platformama. Ovo poteže pitanje etičnosti i transparentnosti, dok Mark Zuckerberg i društvo traže alternative nakon značajnog smanjenja prihoda uzrokovanog novim pravilima o privatnosti. (Tportal)