"Gledanje u mobitel isto je što i kockanje"
Čovjek danas pozornost može zadržati u prosjeku 8 sekundi. Sekundu kraće od zlatne ribice
Čovjek danas pozornost može zadržati u prosjeku 8 sekundi. Sekundu kraće od zlatne ribice. Zato je pozornost, tvrde stručnjaci, postala najvrjedniji ljudski resurs. Aplikacije, poput TikToka, posebno su dizajnirane da nam ukradu pažnju, zalijepe nas za ekrane i ne puštaju. Na uređajima provodimo čak 6 sati i 58 minuta dnevno. Na mobitel pogledamo u prosjeku 200 puta, ponekad ne znamo ni zašto, društvene mreže provjeravamo svake dvije minute. Na pitanja kako funkcionira naša pozornost, čime se bavi takozvana ekonomija pažnje, jesmo li mi, ljudi, glavni krivci za to što nam je pozornost pala s 15 sekundi otprije deset godina na osam sekundi danas ili je za to kriva tehnologija, zašto je gledanje mobitela isto što i kockanje, odgovara profesor FER-a Jan Šnajder. Jutarnji