Posrnuli medijski div
CNN – Mreža koja emitira vijesti već 42 godine našla se u “savršenoj oluji” problema
Kabelska televizijska postaja CNN, prva koja je uvela koncept 24-satnog programa vijesti, nalazi se pred velikom prekretnicom kako preživjeti kao centristički kanal u političkom okružju u kojem zbog velikih podjela u američkom društvu većina gledatelja prati onaj program koji je u skladu s njihovim ideološkim predrasudama. Prihodi, prodaja oglasa i zarada su u padu, a troškovi rastu. Podaci o gledanosti su poražavajući – samo je 2,6 milijuna gledatelja pratilo izbornu noć američkih međuizbora na CNN-u, dok ih je čak 7,4 milijuna gledalo Fox News, a 3,2 milijuna MSNBC. Prije samo nekoliko izbora CNN je bio neupitni kralj izbornih noći. Mreža koja neprekidno emitira vijesti već 42 godine našla se u “savršenoj oluji” problema: pad gledanosti, recesija u oglašavanju, nizak moral djelatnika, bolni rezovi u planu, rošada uredničkog kolegija i opće opadanje glavnog elementa poslovnog modela – pretplate na kabelsku televiziju. Jutarnji