Muke po dizajnu
Članica komisije za odabir dizajna eura: Natječaj je napravljen tako, da je moralo ovako završiti
Dio javnosti muči činjenica kako je dizajn kune na kovanici eura rađen prema fotografiji s interneta, ali i to da je sam dizajner tražio savjete preko interneta (Index). Natječaj za odabir dizajna provodio se kroz tri kruga i u njemu su sudjelovale dvije Komisije HNB-a – jedna je odabrala devet najboljih od svih pristiglih prijedloga za svaku od kovanica. Članica komisije je za Telegram pojasnila je kako su problem bili sami kriteriji natječaja: Htjeli su da se na natječaj jave svi koji to požele i pošalju po jedan A4 list papira s bilo kako nacrtanom kovanicom i par riječi objašnjenja ako je potrebno. Takvih – svakojakih – radova stiglo je više od 1300. U tom moru svega i svačega bilo ih je vrlo malo u kojima se prepoznala profesionalna ruka, odnosno – dizajn. Telegram