Tijekom 2019. u nesrećama komercijalnih zrakoplova poginule su 293 osobe što je čini trećom najsigurnijom godinom od Drugog svjetskog rata. Samo su 2013. i 2017. godina bile sigurnije. U prosjeku, u posljednjih 10 godina u zrakoplovnim je nesrećama pogibalo 484 ljudi godišnje, a u prethodnih 10 godina njih 876, s tim da se avionom putuje sve više. Lani je 4,5 milijardi putnika putovalo komercijalnim avionima, što je 14 puta više nego 1970.
Obitelji 346 ljudi koji su poginuli u dva pada Boeingovih aviona 737 MAX morat će odustati od tužbi protiv kompanije, ako uzmu novac. Boeing je u ožujku prizemljio sve avione 737 MAX nakon što se bio srušio novi avion Ethiopian Airlinesa, a prije toga i isti tip aviona kompanije Lion Air.
Boeing je softver za modele zrakoplova 737 MAX razvio u razdoblju kad je kompanija naredila rezanje troškova i otpustila iskusne inženjere te angažirala inženjere dvaju indijskih kompanija, plaćene 9 dolara po satu. Nakon pada dvaju Boeingovih zrakoplova, u Indiji i Indoneziji, kada je poginulo ukupno 346 ljudi, zrakoplovi su prizemljeni sredinom ožujka, zbog preliminarnih izvješća koja upućuju na softver koji je pogrešno usmjerio noseve aviona i nadvladao napore pilota da vrate kontrolu.
Kompanija Boeing priznala je kako je greška u njenom softveru MCAS uzrokovala dvije nedavne avionske nesreće Boeinga 737 Max 8. U slučaju rušenju aviona Ethiopian Airlinesa piloti su se borili s automatskim sustavom u avionu gotovo cijelo vrijeme tijekom 6-minutnog leta, pokušavajući zajedničkim snagama podignuti nos aviona tijekom posljednjih trenutaka leta, ali je avion prebrzo letio te je ručno podešavanje bilo fizički nemoguće pa se srušio. “MCAS sustav riskantan je za putovanja” priznao je Boeing i najavio da će “eliminirati taj rizik”.