Dobila sam novi Iphone, i tako... dosada
Čak i na Instagramu, tinejdžerima je uglavnom dosadno
Koristeći Instagram neki tinejdžeri doista doživljavaju negativne osjećaje, međutim novo istraživanje Sveučilišta u Washingtonu otkriva da je dominantan osjećaj ipak – dosada. Tinejdžeri naime priznaju da aplikaciju i otvaraju prvenstveno zbog toga što im je dosadno. Zatim prebiru uglavnom nebitan sadržaj, koji im je uglavnom dosadan i u tremu tragaju za zanimljivim dijelovima koje će podijeliti sa svojim prijateljima u izravnim porukama, najstalnijem izvoru veze koji su pronašli na platformi. A kad im na kraju dosadi ono što istraživači nazivaju “juhom sadržaja”, oni se odjavljuju. Aplikaciju pale u potrazi za stimulacijom, a povezivanje s prijateljima obično im je dovoljna. Trenutačni poslovni model većine platformi ovisi o zadržavanju korisnika da skrolaju što je češće moguće i dulje, a podešavanje algoritama je i njihova odgovornost. Bug