Nadahnuće se prenosiva tvar
Čadež o Šerbedžiji u Tko se Boji Virginije Woolf: O jednoj glumi koja je ovog ljeta zasjenila sve druge
A sam Čadež je ovom recenzijom vjerojatno zasjenio sve svoje ovogodišnje recenzije, jer ju piše kako volimo, sasvim osobno. Čak se pravda zbog toga: “Kontaminirati javno privatnim, umjetnost životom, uvijek je u nakani sitničava, zla rabota kritičarska, a opet mimo toga privatnoga, nema čovjeka, nema umjetnosti.” A o Serbedžiji sa kojim je znao kako kaže “najoštrije polemizirati” sve najbolje: Znači, ti kad gledaš Šerbedžiju, ne znaš zapravo kamo će te odvesti. U ovoliko izvrsnim ulogama, kakva je uloga Georgea, toliko izvrsno napisanima, redatelj može mnogo što, ali jedino veliki glumac može se nadmetati direktno s autorom i njegovim likom, jedino glumac može izravno komunicirati s likom i otkriti što se u njemu krije. Tomislav Čadež za Jutarnji. O predstavi, kazalište Ulysses