Oni su se već prilagodili
Budućnost autoindustrije leži u održivosti – od korištenja recikliranih materijala do čiste energije
Imajući to sve na umu, očito je da globalni proizvođači automobila sve više teže povećanju cirkularnosti kako bi smanjili otpad i emisije, a sve kako bi se prilagodili niskougljičnoj budućnosti koja nam je praktički već pred vratima. U automobilskoj industriji, cirkularnost ne znači samo recikliranje dijelova iz otpadnih vozila, već i pridržavanje principa cirkularnog dizajna koji uključuje smanjenje potrebe za novim materijalima i povećanje potencijala za ponovnu upotrebu.
Iako to više danas ne predstavlja toliki problem, cijela autoindustrija je prije koju godinu bila pogođena s izazovima poput nedostatka poluvodiča koji su direktno utjecali na prodaju automobila. To je potaknulo proizvođače na razvijanje alternativnih strategija opskrbe, uključujući, među ostalom, i recikliranje, ponovnu upotrebu i remontiranje komponenata. Cirkularnost u tom smislu nije više bila samo svojevrsno mjerilo za smanjenje otpada i emisija, već i prilika za inovacije te rješavanje nenadanih izazova u poslovanju. Autonet