Moraš nešto i dati da bi mogao uzeti
Brendiranje u turizmu – brojke noćenja ne govore sve, fali sadržaja za veću potrošnju
Kod nas i dalje ljudi dolaze radi sunca i mora, htjeli mi to sebi priznati ili ne te se i dalje odnosimo prema turizmu kao prema sezonskoj žetvi. Kineski turisti ne preferiraju sunčanje na plaži već radije odabiru uživanje u unutrašnjosti Lijepe naše, a prilika za razvoj unutrašnjeg turizma definitivno ima. Je li nakon slogana “Full of life” došlo vrijeme za nešto inovativnije? U posljednjih pet godina Hrvatska je toliko evoluirala u raznolikosti ponude i kvalitete te smo postali TOP 9 destinacija u Europi. Zagreb je jedan od svijetlih primjera koji je uspio razviti turizam tijekom cijele godine koji se možda može primijeniti i na ostale gradove. U zadnjih 5 godina imamo ozbiljne pomake i u drugim gradovima, samo je potrebno dodatno rastegnuti te brojeve. Dobar primjer svakako su i Rovinj, Dubrovnik, ali i otok Korčula u kojem je snažno izražen poduzetnički duh samih žitelja otoka. Green