Lijepa naša Norveška
Boris Dežulović: Vatreno srce Erling Håland
Norveške prirodne ljepote kupljene su na online servisu i kao hrvatske prirodne ljepote podmetnute u spot Hrvatske turističke zajednice za potrebe reklamiranja hrvatskih prirodnih ljepota! Od toga je gluplje i hrvatskije još samo tumačenje Hrvatske turističke zajednice i agencije BBDO, po kojima “zbog terminskih i budžetskih ograničenja te loših vremenskih uvjeta u mjesecu prosincu na lokaciji nije bilo moguće izvesti snimak iz zraka koji bi na atraktivan način prikazao ljepote Hrvatske”, pa je “odlučeno kadar nadomjestiti neutralnim materijalom s online video arhiva u trajanju od 0,9 sekundi”. “Treba imati na umu kako je korištenje videoarhiva uobičajena praksa u oglašavanju jer se na taj način optimizira budžet”, mrtvi hladni objasnili su novinarima u BBDO-u, agenciji koja je, nota bene, ovoga proljeća na Danima komunikacija u Rovinju nagrađena zlatnom IdejomX za projekt Domoljubna Žuja. Nakon čega me strah i pomisliti koje pivo ona trojica zapravo piju u tom spotu. Boris Dežulović