Blokiranje reklama će do 2020. godine tvrtke stajati 27 milijardi dolara - Monitor.hr
17.05.2016. (14:29)

Dajte im da se oglašavaju!

Blokiranje reklama će do 2020. godine tvrtke stajati 27 milijardi dolara

Tvrtke koje se oglašavaju na Internetu bi do 2020. godine trebale zabilježiti gubitke od 27 milijardi dolara zbog sve većeg broja korisnika koji upotrebljavaju neki od alata za blokiranje reklama, ali i sve veće dostupnosti takvih alata na mobilnim uređajima, pokazuje istraživanju tvrtke Juniper Research. Blokiranje reklama ugrožava poslovanje manjih tvrtki koje isključivo ovise o prihodima od reklama, a prema podacima tvrtke Pagefair, na ljeto 2015. godine bilo je 198 milijuna korisnika nekog od alata za blokiranje reklama. Bug, winbeta.org


Slične vijesti

16.06.2017. (15:36)

Za ugodnije surfanje

Googleov odgovor na porast ad blockera: Nova opcija na Chromeu od iduće godine

U 2018. godini Google u svoj pretraživač Chrome planira ugraditi novu opciju blokiranja oglasa koja će zaustaviti prikazivanje „loših“ oglasnih formata, piše Wall Street Journal. Ova bi mjera trebala pomoći stati na kraj oglasima koji bilježe loše korisničko iskustvo. Krajem godine, Google je sudjelovao u organiziranju zajedničke inicijative trgovačkih društava, oglašivača, izdavača i oglašivačkih agencija koji žele spriječiti pojavu loših oglasa. Koalicija za bolje oglase želi postati regulatorom web-oglasa i spriječiti daljnji rast upotrebe ad blockera, alata za blokiranja oglasa čija se upotreba munjevito širi.